“Ontbijt en diner”

Geclassificeerd als nr. 2 van 28 Restaurants in Lanjarón
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
26 februari 2017 beoordeeld

Het restaurant bevind zich in de tuin van het gelijknamige hotel met mogelijkheden tot binnen en buiten eten. In het bargedeelte bevind zich de ruimte voor het ontbijt ( ruim voorzien ). Het dinergedeelte is apart. In het hoogseizoen of in het weekend is het reserveren van een tafel aan te raden. Men heeft de mogelijkheid voor een á la carte of een dagmenu ( € 15,00 excl. drinken ) Tijdens ons 8-daagse verblijf was er tweemaal live muziek met gitaar, spaanse zang en flamenco dans. Rekening houden dat niet elke serveerster de engelse taal machtig is. Dit staat overigens los van de behulpzaamheid en vriendelijkheid. Vermeldenswaardig zijn de mooie en smakelijke voorgerechten uit het á la carte menu.

Alcadima_Hotel, Propietario van Alcadima Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2017

Our dear Ronald,

Thanks so much for your lovely words, as the daughter of the owners I would love to tell you that we are so happy to see that you had a great experience with us. Our biggest desire is getting our guest feel at home with a good service. So thank you to make us feel fulfilled with your lovely words. Please accept our most sincere thanks.

A big hug,

Amanda (Daughter's owner)

11 oktober 2016 beoordeeld

Dit restaurant ligt nogal verscholen midden in het hotel. Als je door Lanjaron loopt zul je het waarschijnlijk voor bij lopen. Je moet binnen via de receptie en wordt dan naar het prachtig gelegen restaurant verwezen. Het restaurant bestaat uit drie delen, een binnen deel, een deel onder een soort patio en een buitendeel. Afhankelijk van het weer kies je de beste plek. En die plekken zijn prima. De bediening en kwaliteit van de maaltijd is top. Wij aten een heerlijk menu del dia.

Alcadima_Hotel, Propietario van Alcadima Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2016

Thanks so much for finding a moment to tell us your impression about us. We are so happy to know that it was a nice discovery for you. Feel free to come back whenever you want. We would be so happy if we can get you back:)

Kind Regards,

6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten. En ondanks de drukte, goede service. Prijs/kwaliteit is ook oke. Was één van de weinige restaurants die open waren in het dorp.

Thanks so much for your words my dear Erna .

A big hug from all our staff

5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Om onze doorreis door Andalucie hebben we hier de 2e avond gegeten. We zaten in de tuin wat echt heel gezellig was . De bediening was goed en vrolijk en praten Engels wat hier niet overal is. Het voorgerecht Mango Carpaccio was heel apart en lekker en ookde biefstuk met gegrilde groenten was heerlijk. Zeker een aanrader.

Dear Ilonka.

First at all , thanks for finding a moment to share your experience with us, that make us improve our service and in your case , It makes us smile. As a family run business , me and also our my team are so happy to know that you had a great experience. Thanks again for your words.

A big hug from all of us,

Amanda (the owner's daughter)

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk 3 dagen het 3-gangen dag menu gegeten voor maar 15,- euro
Kwaliteit was prima en hoeveelheid genoeg en voor mij zelfs veel.
Personeel erg vriendelijk!

Alcadima_Hotel, Propietario van Alcadima Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2016

Dear Monique,

Really, again i would love to thanks your words :) We are really glad that you have enjoyed with us , with our food and with my colleague at the restaurant :)

Reizigers die Alcadima Restaurant bekeken, bekeken ook

Lanjarón, provincie Granada

In Alcadima Restaurant geweest? Deel je ervaringen!