“Leuke plek, heerlijk gegeten ”
Beoordeling van La Casita

La Casita
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Montejaque
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk terras, vriendelijke bediening, verrast met een amuse en een lekkere pizza op! Ook veel lekkere voorgerechten.

Datum van bezoek: augustus 2018

25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier het beste gegeten van onze hele reis door Andalusië! We kregen eerst een hapje, de obers waren erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben de pizza carbonara en de tataki van tonijn gegeten. Een ware ontdekking van verschillende verfijnde smaken! De dressering van de borden was ook met veel liefde gedaan. Als dessert namen we nog de huisgemaakte tiramisu (best we ever had!!). Bij de rekening kregen we nog eens een glaasje Cava en chocolade, mooie attentie om de avond in stijl af te ronden! De locatie is trouwens ook erg mooi. De tafels zijn verspreid over verschillende niveaus in een idyllische tuin. Echte aanrader, zelfs voor als je niet in Montejaque moet zijn!

Datum van bezoek: juli 2018
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heel goed gegeten. Het is inderdaad niet heel goedkoop, maar het is het geld wel waard. Wij hadden een heerlijke plateau van Iberische specialiteiten vooraf. Als hoofdgerecht Iberische varkenshaasmedaillons, zalm en de meiden een pizza gedeeld. Helaas was de tiramisu op, maar hebben we een ander lekker toetje gedeeld.

Datum van bezoek: mei 2018
27 september 2017 beoordeeld

Heel fijn en gezellig restaurant. Lag ook precies onder ons appartementje. Maar het was wel nogal aan de dure kant. Vergeleken met de rest van de prijzen in het dorp

Datum van bezoek: september 2017
15 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten en verzorgt opgemaakte borden. Genieten met een prachtig uitzicht op de bergen. Om er te komen is het even steil, maar er is ook een trap langs de kant gemaakt. Wel contant betalen!

Datum van bezoek: juni 2017
Xavi R, Director de Relaciones Públicas van La Casita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2017

Thank you for your opinion. Best regards and thanks for your visit.

Reizigers die La Casita bekeken, bekeken ook

Montejaque, Province of Malaga
Montejaque, Province of Malaga

In La Casita geweest? Deel je ervaringen!