‚Äúitaliaans restaurant waar ze alleen spaans sprekenūüôĀ‚ÄĚ
Beoordeling van La Casita

La Casita
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Montejaque
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 mei 2017 beoordeeld

mooie locatie met vriendelijk personeel maar eten veel te duur en te weinig.en voor de prijs dle je betaald niet voldoende kwaliteit doe de helft van de prijs dan heb je de juiste verhouding prijs kwaliteit.

Xavi R, Director de Relaciones P√ļblicas van La Casita, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2017

Thank you for your opinion. A cordial greeting and thanks for your visit.

7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit restaurant krijg je een amuse vooraf en bij betaling cava. De voorgerechten (meloen met ham en tropische salade) waren heerlijk. Samen genoten van Paella met veel vis.

Xavi R, Director de Relaciones P√ļblicas van La Casita, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2017

Dank u voor uw mening. Wij hopen dat uw bezoek binnenkort. groeten

17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een lekker Italiaans restaurant in het dorpje Montejaque. Goed eten en vriendelijk personeel, we gaan hier zeker nog een keer terug tijdens ons verblijf hier.

Carolina1575, Propietario van La Casita, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2016

Muchas gracias por su opinión, esperamos volver a verle pronto

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de andere recenties hadden we meer verwacht. Eén ding klopt; het restaurant bevindt zich op een mooie locatie met een mooi uitzicht. Tenminste als je de kans krijgt om buiten te zitten.
Over het eten zijn wij echter verre van tevreden. Onze dochters bestelden beide een pizza, waarvan de bodem erg droogs was. Daarnaast was van de pizza Hawaii, de ananas niet goed. Had een hele aparte, leek wel bedorven, smaak.
Verder zat de zalmfilet vol met graat en was de ravioli (hoofdgerecht nota bene) nog minder dan een voorgerecht.
Al met al voor ons een grote teleurstelling

Lamento que no se haya llevado una buena impresión de nuestro restaurante, intentaremos mejorar. Gracias

22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek in een prachtig wit dorpje. We hebben met het hele gezin een pizza gegeten. De pizza was best lekker maar helaas vonden we de bodem wel echt wat minder. Prima voor een keer, verwacht gewoon geen steenovenpizza.

Reizigers die La Casita bekeken, bekeken ook

Montejaque, Province of Malaga
Montejaque, Province of Malaga

In La Casita geweest? Deel je ervaringen!