“Niet geweldig”

Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Montejaque
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek in een prachtig wit dorpje. We hebben met het hele gezin een pizza gegeten. De pizza was best lekker maar helaas vonden we de bodem wel echt wat minder. Prima voor een keer, verwacht gewoon geen steenovenpizza.

13 juli 2016 beoordeeld

Wat een verassing! alles met zorg bereid een culinair hoogstandje voor een aangename prijs. Ook gewoon Pizza. vriendelijk personeel en een leuke stek om te zitten wij zeggen doen!

Carolina1575, Propietario van La Casita, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2016

Muchísimas gracias por su opinión, estamos muy contentos de que le gustara nuestro restaurante. Gracias

5 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In het kleine bergdorp Montejaque ligt verscholen het restaurant La Casita. Op een achterafplekje met prachtig uitzicht op de omringende bergen kun je buiten genieten van een pizza maar ook van heerlijke andere vlees- en visgerechten.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en doet alles om het je naar de zin te maken. Het restaurant ligt wat achteraf en is te bereiken via een smal steil straatje en ongeveer 20 traptreden, dit maakt het minder geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn.

18 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi opgediend. Best goed qua smaak. Niet super sfeervol, maar doen hun best met de Ikea-spullen die ze hebben verzameld. Veel vaste gasten zo leek het. Matig enthousiast. Vooral fijn dat het vlakbij onze accommodatie zat.

2 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie, al zaten we binnen ivm de nog wat koudere en winderige avonden eind maart.
Kregen een lekker hapje vooraf van het huis (incl ook drankje na afloop , glas cava). Allevier een pizza genomen, die was lekker, en 1 tiramisu, heerlijk!
Aardige, wat verlegen bediening.
Prima Italiaans avondje! Ik denk dat t erg leuk is in de zomer, als je buiten kan eten op t gezellige terras!

Xavi R, Director de Relaciones Públicas van La Casita, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2016

Hartelijk dank voor uw bezoek en uw mening over TripAdvisor

Reizigers die La Casita bekeken, bekeken ook

Montejaque, Province of Malaga
Montejaque, Province of Malaga

In La Casita geweest? Deel je ervaringen!