“Wij hebben genoten”
Beoordeling van Cafeteria Bar Palma

Cafeteria Bar Palma
Geclassificeerd als nr. 7 van 11 Restaurants in Benaojan
29 september 2017 beoordeeld

Door advies via tripadvisor dit restaurant gevonden, ziet er van buiten klein uit, maar eenmaal binnen genoten. Echt spaans veel gezelligheid en drukte van de spaanse mensen die hier komen. Wij waren als enige toeristen binnen. Het eten was erg vers en lekker. Voor 19 euro eet en drink je je buik rond, en hebt veel te beleven. Zeker een aanrader om hier langs te gaan.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

28 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Cafeteria Bar Palma bekeken, bekeken ook

Benaojan, Province of Malaga

Benaojan, Province of Malaga
Montejaque, Province of Malaga

In Cafeteria Bar Palma geweest? Deel je ervaringen!