“Echt geweldig”
Beoordeling van Eden

Eden
Geclassificeerd als nr. 5 van 81 Restaurants in Benahavís
12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In deze prijsklasse verdienen zij de allerhoogste beoordeling. Zeer vriendelijk personeel, attent en snel. Drinken en eten uit de kunst! Of je nu voor tapas of avondeten gaat. Het is af!
Gezellige ambience ook en de omgeving is klasse!

Datum van bezoek: september 2018

31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dranken zijn niet gekoeld. Op oudejaarsavond konden ze hier geen dranken serveren die wel op de kaart staan. Een cocktail met munt lukte niet. Een ‘cosmopolitan’ wordt niet gemaakt naar het recept. Limonade met een druppel drank. Service alles behalve. Een 1 zou nog teveel zijn. Mooi stadje! Maar hier dus niet binnen springen.

Datum van bezoek: december 2017
1 september 2017 beoordeeld

Leuke tent waar je buiten op het dakterras kunt eten. Beneden was een smalle straat waar zich meerdere restaurants bevonden. De keuken ging om 19.00 uur open. Er stonden 8 tapas op de kaart, die we allemaal hebben geprobeerd. Vooral de vis en de patatas bravas met chorizo vielen erg in de smaak. Met nog 2 tapas buiten de kaart om hadden we voor 4 personen voldoende. De bediening was Engels en erg aardig. Prima tent om nog eens terug te komen.

Datum van bezoek: augustus 2017
30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben vanavond heerlijk gegeten bij eden. Vriendelijke gastvrouw, eten is erg lekker en tegen een schappelijke prijs. Wij hebben voor 52 euro flink gegeten voor 2 personen. Wij komen deze vakantie nog een keer terug!

Datum van bezoek: mei 2017
14 oktober 2016 beoordeeld

Ondanks dat het een frisse avond was, hebben we volop kunnen genieten van de kookkunsten. Bij het reserveren had ik al aangegeven dat we graag tapas kwamen eten. Hij heeft er speciaal drie gerechten voor voorbereid.

Een leuke locatie (dakterras), waardoor je de gezellige geluiden uit de straat meekrijgt en tegelijkertijd geniet van het uitzicht.

De bediening is goed, betrokken en zeer vriendelijk. Met korte praatjes en geduld, hebben we alle aandacht gekregen.

Voor ons een reden om weer eens terug te komen en om dit tapas-restaurant aan te raden bij onze vrienden.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Eden bekeken, bekeken ook

Benahavís, Costa del Sol

In Eden geweest? Deel je ervaringen!