“Kan beter voor de prijs die ze vragen”
Beoordeling van La Terraza De La Torre

La Terraza De La Torre
Geclassificeerd als nr. 11 van 81 Restaurants in Benahavís
Keukens: Spaans
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
6 juni 2019 beoordeeld

Sfeervol terras en zeer vriendelijke bediening, maar het eten kan beter...mijn man had een tong met botersaus en die was smaakloos en droog...ik had lamsribbetjes, die wel goed waren, maar we hadden alles zonder look gevraagd en kregen een aardappel van op de BBQ volgegoten met looksaus...we hadden de ober het nochtans tegen de kok horen zeggen...

Datum van bezoek: juni 2019

29 mei 2019 beoordeeld

Ik was op vakantie met mijn vriendin in Benahavis. Wij keken even rond naar de verschillende restaurantjes. De ober had dit gezien en riep ons toe. Hij vroeg naar wat we op zoek waren, mijn vriendin wou graag tapas. De ober zei dat ze dit hadden dus gingen we naar binnen. Op de kaart stonden er 5 tapas. Wij bestelden hiervan de kroketten ( normaal 3.95 euro ). Wij kregen vier kleine kroketjes dewelke goed waren van smaak. Vervolgens kregen wij nog een bol mozarella met ham en vervolgens nog een steakje met frietjes om te delen door 2. Wij dronken samen 3 glazen rosé en één biertje 2/2.
Toen wij de rekening kregen, vielen wij bijna omver... 95 euro...
Toen wij de ober aanspraken waarom wij 12.95 euro dienden te betalen voor de kroketten zei hij, dat dit kwam omdat hij er een tapas van gemaakt had, terwijl dit bij de tapas stond voor 3.95.
----------------------------------------------------
- 24 euro voor de steak
- 3.95 euro kroketten
- 5 euro per glas drank
- 18 euro voor de mozzarella
De correcte prijs had 65.95 euro geweest.

------------------------------------------------------
Hier zie je ons niet meer terug.
------------------------------------------------------

Datum van bezoek: mei 2019
25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks het feit dat we niet hadden gereserveerd werd er moeite gedaan om ons een tafeltje op het mooie terras (is gebouwd in verschillende niveaus) aan te bieden.
Service is vlot, vriendelijk en erg attent!
Eten is lekker en voldoende, zonder meer.
Lekkere wijnen en desserts.
Wij komen terug!

Datum van bezoek: juli 2018
17 mei 2018 beoordeeld

Op een mooie locatie op het centrale plein worden kwalitatief perfecte gerechten op creatieve wijze geserveerd. Eigenaar Diego is een vakman en voortreffelijk gastheer. Altijd een plezier hier te eten.

Datum van bezoek: februari 2018
diegoylorena, Director Comercial van La Terraza De La Torre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2018

Heel erg bedankt We hopen je snel hier te zien, in ons restaurant!

30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier naar goede gewoonte elke vakantie eten omdat het gewoon lekker is en je krijgt waar voor je geld ! Aan te raden

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die La Terraza De La Torre bekeken, bekeken ook

Benahavís, Costa del Sol

In La Terraza De La Torre geweest? Deel je ervaringen!