“Top!!”

do 18-7
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 81 Restaurants in Benahavís
12 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier terecht gekomen via tripadvisor en de verwachtingen zijn zeker bevestigd! Heeeel vriendelijk personeel en super lekker gegeten! Beste Indische gerechten gegeten ooit!

Datum van bezoek: juni 2019

1 mei 2019 beoordeeld

Genoten van een heerlijk Mexicaans en Indiaans diner. Voor ieder wat wils op de ruime kaart. De bediening is zeer attent en bijzonder vriendelijk. De restauranthouders doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Aanrader! We komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: april 2019
10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de goede recensies hier terecht gekomen, en wauw wat een heerlijk eten! We waren met zn vieren en bestelden allemaal verschillende gerechten om te delen, echt super lekker allemaal. Leuke vriendelijke eigenaar en personeel, wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: april 2019
22 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten en genoten van de curry.

Mocht je in buurt zijn van dit restaurant dan adviseer ik om hier te gaan dineren.

Datum van bezoek: maart 2019
15 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond een heerlijke Indiase curry gegeten met knoflook naan en rijst Hele vriendelijke bediening. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Multani's Restaurant bekeken, bekeken ook

Benahavís, Costa del Sol

In Multani's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!