“Rey is een topkok! De lamsschouder is een aanrader!”
Beoordeling van Amigos

Amigos
Geclassificeerd als nr. 5 van 81 Restaurants in Benahavís
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
25 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig restaurant in Benahavis! Wij komen hier terug. Goede wijn, heerlijk eten en een gezellige sfeer!

Datum van bezoek: oktober 2018

20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Misschien wel het mooiste en beste restaurant van benahavis, vriendelijke bediening, gezellig inrichting met echt fantastisch eten!!!!
Ga je afrekenen, nog een verrassing , eigen te goedkoop voor deze sfeer en kwaliteit!

Datum van bezoek: oktober 2018
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig terras en goede keuken . Mooie gerechten voor alle smaken en met zorg bereid.well reserveren.

Datum van bezoek: oktober 2017
1 oktober 2017 beoordeeld

Goed restaurant aan een klein pleintje, goede bediening en heerlijk gegeten. In Benahavis is het bijna onmogelijk om een slecht restuarant te vinden.

Datum van bezoek: september 2017
7 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we heerlijk gegeten. Binnen is het gezellig om te zitten. Vanwege ons drukke kind zaten wij op het terras en dat is ook echt prima. Ze hebben ook kinderstoelen en een kindermenu. Het eten smaakte ontzettend goed, vriendelijke bediening. Wij waren er om 19u iedereen daarna werd verteld dat ze vol zaten. Een gewild restaurantje dus. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Amigos bekeken, bekeken ook

Benahavís, Costa del Sol

Benahavís, Costa del Sol

In Amigos geweest? Deel je ervaringen!