“Overschat restaurant, en te duur voor wat het biedt.”

Amanhavis Hotel & Restaurant
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
6 juni 2019 beoordeeld

Gezellig restaurant rond het zwembadje op de binnenplaats. Het voorgerecht foie gras smaakte prima samen met een piepklein glaasje zoete wijn, maar was met 20 euro behoorlijk aan de prijs. De tajine was slecht, drie grote gortdroge plakken vlees (lam, kip en rund) op rijst. Wijnen zijn bij andere Benahavis restaurant beter en ook goedkoper.

Datum van bezoek: mei 2019

14 november 2018 beoordeeld

Kleinschalig hotel met maar 9 kamers die allen verschillend zijn ingericht volgens een eigen thema. Maar vooral het restaurant is fantastisch met supervriendelijke bediening door o.a. de eigenaar.

Datum van bezoek: oktober 2018
21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst een bezoek gebracht aan Amanhavis. Vriendelijke ontvangst, vlotte correcte bediening. Heerlijke gerechten (o.a. rib-eye en lamsrack , goede betaalbare wijn in juiste tempo opgediend. Plaats om zeker naar terug te keren!

Datum van bezoek: oktober 2018
28 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een uniek hotelletje om te slapen. Geweldig! Het is net een sprookje als je binnen stapt. Een klein zwembadje waar je kan afkoelen en rondom allemaal sfeervolle tafeltjes waar je in de avond onwijs goed kan dineren! Nr 1 restaurant in Benahavis! Echt een aanrader hier ook te dineren! Het was zo onwijs goed dat wij hier twee keer hebben gegeten in een kleine vakantie van vijf dagen. En ook nog in een romantische en knusse setting.

De hotelkamer die wij hadden was onwijs gaaf! Er zijn allemaal verschillende thema kamers, wij hadden onszelf even goed verwend en gekozen voor een deluxe room, the astronomer’s observatory. Oftewel, de sterrenkijk-kamer. Heel tof! Een heel groot raam/koepeltje boven je bed waar je door naar buiten kijkt naar de sterrenhemel. Deze kun je met een rolgordijn weer dicht doen voor de privacy.

Personeel is ontzettend vriendelijk! Margo maakt in de ochtend heerlijke eitjes voor je klaar. Ontbijt is heel uitgebreid en vers.
Ook is er een klein knus dakterras, waar wij na een dag weg lekker even in het zonnetje een biertje dronken.

Benahavis zelf is een klein dorpje waar je in de avond in een erg knus straatje gezellig een drankje kunt doen.

Als je hier slaapt adviseren wij om een dag naar Ronda te gaan! Prachtig! Je kunt een mooie wandeling maken de kloof in met geweldig uitzicht op de brug. Ook kun je op het plein in het centrum waar ook de fontein staat onwijs lekker lunchen.

Een middagje strand is ook heerlijk! Margo adviseerde ons om naar Sonora beach te gaan. Strandtent waar je echt heerlijk kunt lunchen en fijn gebruik kan maken van de strandbedjes op het strand. Ontzettend leuke relaxte en hippe sfeer. Ook echt een aanrader.

Datum van bezoek: september 2018
12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben vaker verwend geweest, maar dit slaat echt alles. Overnachtingen zijn top geregeld. Ontbijt is precies goed en afgestemd op de wensen van de gasten. Kamer is schoon, netjes en van alle gemakken voorzien.
De eigenaar zorgt persoonlijk ervoor dat je je echt thuis voelt. Wat een hotel!
En als je dan ‘s avonds gaat eten... Bereid je maar voor op een smaakexplosie!
Lang verhaal kort: fantastisch!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Amanhavis Hotel & Restaurant bekeken, bekeken ook

Benahavís, Costa del Sol

Benahavís, Costa del Sol

In Amanhavis Hotel & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!