“uitstekende keuken, mooi terras”

Bodegon Gallery Restaurante & Tienda de Vinos
Geclassificeerd als nr. 4 van 81 Restaurants in Benahavís
1 mei 2019 beoordeeld

Hier kan je echt lekker eten. de ontvangst en bediening zijn uitzonderlijk beleefd en tactvol. Bij de betere keuken, Spaans maar met een betere afwerking en mooi opgediend. Uitstekende wijnkeuze. Mooi terras met prachtig uitzicht. een echte aanrader beter dan de vele toristtraps in Benahavis

Datum van bezoek: april 2019

3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant dat een aanwinst voor Benahavis is. De ontvangst is zeer hartelijk. De bediening erg klantgericht. Het eten is werkelijk voortreffelijk. Aanraders zijn tarbot ( met als prijs voor €22 zeer goedkoop) en black pudding of tortellini gevuld met ganzenlever. De biefstuk was van grote klasse. Tot slot van het huis een glaasje port. De rekening incl. een heerlijke fles Rueda was €102. Voor dit diner een wel zeer redelijke prijs.
Benahavis heeft er weer een pareltje bij!

Datum van bezoek: november 2018
11 oktober 2018 beoordeeld

De Picanha is “Top” , wel te nemen voor 4 personen. Prijs kwaliteit super. De baas is gepassioneerd door zijn vak en gaf ons een mooie uitleg over de stukken vlees die hij gebruikt. Een aanrader!!!

Datum van bezoek: oktober 2018
28 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij dit restaurant hebben wij heel goed gegeten. Staat op plaats nr 2 van de beste restaurants in Benahavis. Wij hadden het wine tasting menu gedaan. De verschillende bijbehorende wijnen die we kregen bij de verschillende gerechten waren heerlijk! En ontzettend vriendelijk en goed geholpen.

Datum van bezoek: september 2018
15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Spaans gezellig restaurant. We zaten boven op het terras. Heerlijk gezeten. Bediening was top. Vloeiend Engels en zeer netjes. Ze geven je echt het gevoel welkom te zijn. Het eten. We hebben alleen een hoofd gerecht gegeten. Ik mijn vrienden ervan weten te overtuigen dat we voor de gegrilde rosbief moesten gaan. Het minimum aantal is vier personen.

Kan niet anders zeggen. Ik heb punten gescoord. Het was heerlijk, nee fantastisch. Het vlees werd aan tafel bereid en uitgeserveerd. Je kon kiezen tussen rauw en gegrilled. Heerlijk mals. En vergeet niet te vragen naar de gerookte olijf olie. Dat maakt af.

Al met een top avond. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Bodegon Gallery Restaurante & Tienda de Vinos bekeken, bekeken ook

Benahavís, Costa del Sol

In Bodegon Gallery Restaurante & Tienda de Vinos geweest? Deel je ervaringen!