“voornamelijk Engelse gasten, niet duur”
Beoordeling van Rufino

Rufino
Geclassificeerd als nr. 10 van 81 Restaurants in Benahavís
Keukens: Spaans
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
6 juni 2019 beoordeeld

het restaurant ligt op de 1e verdieping met ruim terras. De gerechten smaakten goed, vooral de inktvis en patra negra ham als voorgerechten. Een grote gebakken tong, met aardappel garnituur kostte slechts 15 euro. Reserveren is verstandig, is populair bij Engelsen en erg druk. Sympathiek is likeurtje naar wens bij het afrekenen.

Datum van bezoek: mei 2019

21 maart 2019 beoordeeld

Na een ferme wandeling in de prachtige omgeving,een lunch bij dit restaurant.Spaanse kaart met heerlijke gerechten, moeilijk kiezen dus.Het eten is lekker en simpel spaans zonder poespas.De sfeer is gezellig en relaxed,de bediening is vriendelijk en spreekt spaans en "engels" Prima service.

Datum van bezoek: maart 2019
5 april 2017 beoordeeld

Zeer lekkere uiensoep. Gemaakt zoals het hoort met een beschuit en kaas erop.
Mixgrill was uitstekend. Zeer veel verschillende stukken vlees. ( iets te veel voor mij maar voor grote eters ideaal) Eén van de beste mixgrills die ik ooit gegeten heb. Zeker uitstekend gebakken! Zeker een aanrader voor liefhebbers van veel vlees.
De tong (mijn vrouw haar keuze was eveneens zeer lekker gebakken aldus mijn vrouw.
Vooraf en achteraf een drankje van het huis was zeer charmant.
De wijn (in ons geval een fles rosé) was heel goed.

Datum van bezoek: april 2017
7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische locatie. Ziet er simpel uit maar het eten is heerlijk met allerlei tussendoortjes en een gratis drankje aan het eind. De bediening is heel vriendelijk en het is echt goedkoop. Wat wil je nog meer. Verder was er nog een leuk optreden van 2 locale muzikanten als toegift .

Datum van bezoek: september 2016
5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De Rabo de torro (ossenstaart) was matig en erg vet. Niet lang genoeg gegaard!
Salades waren goed.
De bediening mag iets vriendelijker wat ons betreft.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Rufino bekeken, bekeken ook

Benahavís, Costa del Sol
Benahavís, Costa del Sol

In Rufino geweest? Deel je ervaringen!