Beoordeeld op 17 september 2018

Wij hebben op deze geweldige plek mogen overnachten in september.Overdag de Caminito del Ray gelopen en in de middag gearriveerd.Gastvrij en vriendelijke ontvangst.Een verborgen juweel in de bergen van Alora.Super omgeving en grote WOW factor.Ontbijt zeer goed en zeer uitgebreid. Nooit eerder ervaren en dan op zo locatie!Ook het dinner, van te voren reserveren was perfect! Wij raden dit iedereen aan en gaan zeker terug!Monique

Kamertip: Doesnt matter! They are great all.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 9 september 2018

We hebben ons ontzettend thuis gevoeld tijdens ons verblijf. De mensen zijn erg aardig en helpen je graag als ze iets voor je kunnen doen. De plek is waanzinnig en tentjes staan mooi van elkaar afgezonderd waardoor je ook op jezelf kan zijn al zaten wij ‘s avonds het liefst met een lekker glas wijn op de patio. Voor ons was dit de perfecte plek om een aantal dagen bij te komen en door de natuur te wandelen voor we de steden van Andalusië bezochten. Doe de groeten aan Winston het zwijn!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2018

De hosts zijn super vriendelijk. Er hangt een hele fijne sfeer en ‘doe lekker je ding’ is hun motto. De tent is van alles voorzien, geen camping maar wen glamping! Heerlijk gegeten en heerlijk geslapen. En dan wakker worden mer dat uitzicht.. geweldig!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een heerlijke plek in de Valley om heerlijk tot rust te komen. Geweldige eigenaren die proberen het naar je zin te maken. Alles schoon netjes van de badkamers tot aan toilet, ontbijt perfect en werkelijk overal aan gedacht. Ik kom hier zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 24 juni 2017 via mobiele applicatie

Het leek ons even iets anders en dat was het ook :) daar het ontzettend warm was hebben we helaas amper ter plaatse of in de tent vertoefd. Het concept ivm de open bar enz. was Ok maar de hygiene liet de wensen helaas over. Ontbijt, glazen en diner miste hier en daar wat extra hygiene. Ontbijt was Ok, diner was verrassend lekker, een aanrader! Tent en toilet waren ook netjes maar we hadden wel iets meer verwacht van onze luxe tent. De foto's en beschrijving leken iets meer luxe uit te stralen. Maar voor die prijs was dit zeker Ok met ontbijt inbegrepen. De tent bevat enkel een klein bed, 2 nachtkastjes en een tafeltje en stoel. Buiten aan de tent was er een privé toilet met kleine lavabo. Sfeer was er losjes en rustig. Is perfect voor een kort verblijf.

Datum van verblijf: juni 2017