Rianka V

Hele fijne B&B

Beoordeling van Casa Domingo
4,0 van 5 bollen3 weken geleden beoordeeld
Wij hebben 5 heerlijke dagen gehad in casa domingo.
Heerlijk ontbijt op het terras aan het zwembad met uitzicht over de vallei en de bergen.
Veel goede tips gekregen van de eigenaar over leuke restaurantjes en uitstapjes in de omgeving.Kortom het was geweldig.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Yves Van den Bossche, Eigenaar van Casa Domingo, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 3 weken geleden
Wat geweldig om te horen dat jullie een heerlijk verblijf van 5 dagen hebben gehad in Casa Domingo! Het ontbijt op het terras aan het zwembad met zo'n prachtig uitzicht over de vallei en de bergen is inderdaad een heerlijke ervaring. We doen veel moeite om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen door goede tips te geven over leuke restaurantjes en uitstapjes in de omgeving. Het feit dat jullie verblijf als geweldig hebben ervaren, zegt veel over de kwaliteit van de B&B en de gastvrijheid die geboden wordt. Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring! 🌟
Basica triple
    • Algotels
    13.1 km van Casa Domingo
    Meer hotels in Alora bekijken
    4 weken geleden beoordeeld

Wij hadden vooraf alleen maar positieve commentaren gelezen.
    Na ons bezoek van 4 nachten kunnen wij dat dan ook bevestigen.
    Mooie nette kamer , lekker ontbijt en een geweldige gastheer Yves.
    Wij gaan zeker nog eens terug en weten al dat er vrienden zullen meekomen.

Datum van verblijf: mei 2024
    Yves Van den Bossche, Eigenaar van Casa Domingo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Wat fantastisch om te horen dat jullie verblijf bij B&B Casa Domingo jullie zo goed bevallen is en dat jullie het een perfecte score van 5 op 5 geven! Het feit dat jullie na het lezen van positieve commentaren niet teleurgesteld werden, bevestigt echt de kwaliteit van de accommodatie. Een mooie en nette kamer, heerlijk ontbijt en zeer positieve woorden over de gastheer dragen natuurlijk sterk bij aan een geslaagd verblijf. Het is prachtig om te weten dat jullie al plannen hebben om terug te keren en zelfs vrienden willen meenemen. Casa Domingo lijkt echt een plek te zijn waar jullie graag terugkomen en nieuwe herinneringen willen creëren. Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring! 🌟

Beoordeeld op 23 april 2024

Een schitterende locatie met prachtig uitzicht over de vallei. Ruime gezellige kamers die veel knusser aanvoelen dan standaard hotelkamers.
    De service is helemaal op maat van wat je verlangt. Yves maakt er een punt van om je te informeren over de lokale adresjes weg van het pure toerisme en heeft een pak wandelingen in de aanbieding.

Kamertip: Ideaal voor een deugddoende vakantie, weg van het massatoerisme, maar met veel tips voor lokale en regionale ontdekkingen.
    Datum van verblijf: april 2024
    Yves Van den Bossche, Eigenaar van Casa Domingo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2024

Wat een ongelooflijk mooie review! We zijn ontzettend blij te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf in Casa Domingo.

Uw woorden over de rust, het schitterende uitzicht en de gezellige kamers raken ons echt. We doen er alles aan om onze gasten een unieke en ontspannen ervaring te bieden, weg van de drukte.

Het doet ons deugd te horen dat onze persoonlijke service en lokale tips gewaardeerd werden. We vinden het belangrijk om onze gasten te laten kennismaken met de verborgen pareltjes van de omgeving, weg van het massatoerisme.

Hartelijk dank voor uw lovende woorden en we hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in B&B Casa Domingo.

Beoordeeld op 23 april 2024

Een schitterende plek in de bergen nabij het witte dorp Álora. Prachtige omgeving en een goede uitbalsbasis voor bezienswaardigheden in de omgeving. Lekker ontbijt en vriendelijke gastheer. Een groot en schoon zwembad, een romantische patio en een prachtige bloementuin geven je het gevoel echt vakantie te hebben.

Kamertip: Een auto huren is een pré, maar ook dit wordt geregeld door de gastheer die Belgisch/Nederlands/Spaans spreekt, en vast nog wel meer talen
    Datum van verblijf: april 2024

Wat een plezier om uw prachtige review over B&B Casa Domingo te lezen! We zijn enorm blij dat u genoten heeft van uw verblijf in ons "paradijsje" en dat u de schoonheid van de omgeving, ons ontbijt en onze gastvrijheid heeft gewaardeerd.

Uw lovende woorden over het zwembad, de patio en de bloementuin raken ons echt. We streven ernaar om onze gasten een onvergetelijke vakantie-ervaring te bieden, en het is hartverwarmend om te weten dat dit bij u gelukt is.

Heel erg bedankt voor uw aanbeveling! We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in B&B Casa Domingo.

Beoordeeld op 20 april 2024

Wat hebben we weer genoten bij Casa Domingo. Een mooie B&B met een uiterst charmante en vriendelijke gastheer Yves. Een mooie B&B die nog eens uitstekend gelegen is voor uitstapjes, wandelingen en restaurantjes.
    Met elke dag een heerlijk ontbijtje.
    Het weer was ongelooflijk goed voor april.
    Het was mijn 14 de keer bij Casa Domingo, en in juni kom ik terug!

Kamertip: Als je fan bent van het authentieke Zuid Spanje, aarzel dan niet om een verblijf te boeken bij Casa Domingo.
    Datum van verblijf: april 2024
    Yves Van den Bossche, Eigenaar van Casa Domingo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2024

Hartelijk dank voor de zeer positieve review, we zijn er héél blij mee! Ook voor ons was het heerlijk om opnieuw van jullie gezelschap te mogen genieten! B&B Casa Domingo is inderdaad centraal gelegen in Andalusië en heeft voor iedere gast dan ook de ideale basis voor een heerlijke vakantie. Ook het ontbijt proberen we iedere dag een speciale toets mee te geven op het terras met een prachtig uitzicht op de vallei en de bergen. We kijken er al naar uit om jullie in juni terug te mogen ontvangen in onze casa!

Beoordeeld op 19 april 2024

De B&B ligt in prachtige omgeving met een hele mooie tuin. Je kan er genieten van de verre uitzichten op de omgeving. Een oase van rust. De grote kennis van de gastheer brengt je naar ongerepte plekjes waar je anders nooit zou komen. Super ontvangen en lekker ontbijt. Wij hadden er als gezin een heerlijke vakantie!

Datum van verblijf: april 2024

Hartelijk dank voor de zeer positieve review, we zijn er héél blij mee! Na 17 jaar in onze B&B hebben we inderdaad veel kennis opgedaan over de streek en kunnen zo onze gasten wegwijs maken naar de verborgen pareltjes in de omgeving. We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen ontvangen in onze casa!