“Eten is goed”

Geclassificeerd als nr. 27 van 179 Restaurants in Peniche
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld

Prima eten maar ben je er met twee,is het ongezellig, gewoon te groot.
De prijs gaat ook tegenvallen als je niet goed oplet.

Datum van bezoek: september 2019

10 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden aangetrokken door het leuke terras buiten. Algemeen gaf het een goede indruk doch de vriendelijkheid van de bediening was een afknapper. Het eten kon ons ook niet verrassen. Prijs kwaliteit zijn er veel betere gelegenheden. Wij komen hier alvast niet meer terug.

Datum van bezoek: juli 2019
18 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed gegeten,
Beste maaltijd in Portugal, bediening was goed, vriendelijk. Er stond heel veel mensen te wachten om te eten, we waren juist op tijd

Datum van bezoek: juni 2019
16 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden vriendelijk onthaald, daarna hield het snel op. De gerechten werden als een sneltrein doorgeduwd. Het eten was oke. We hadden amper ons voorgerecht, toen kregen we direct ons hoofdgerecht. De ober zei geen stom woord en smeet vooral de borden en kaarten op de tafel.

Datum van bezoek: juni 2019
16 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier voor de tweede keer.
Er was niet direct plaats voor vijf maar de ober buiten beloofde dat we binnen 5 minuten binnen konden.
Uiteindelijk hebben we bijna een half uur buiten gestaan.
De bestelling verliep wel vlot n het eten (caldeirada) en visfilets voor de kids waren wel lekker.
Beter op deze plaats dus reserveren.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Restaurante a Sardinha bekeken, bekeken ook

Peniche, Leiria District

In Restaurante a Sardinha geweest? Deel je ervaringen!