Sunseeker Holiday Complex
HotelsClick
  • Restaurant
TripAdvisor
  • Gratis internet
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
  • Roomservice
8 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het complex ligt centraal in Bugibba, bij boulevard, winkels, restaurants, bushaltes, pinautomaat, strand. Appartement zeer compleet inventaris..zelfs een blikopener ;-) Ontbijt zeer eenvoudig..niet de gevraagde prijs waard. Eigenaren/personeel zeer vriendelijk. Op appartement alleen betaald wifi; gratis wifi in de hal viel regelmatig uit. In Bugibba is een busstation waar vanuit je het hele eiland kunt bezoeken.. E 1,50 voor 2 uren reizen, Valletta is een uur met de bus. Ik kom hier zeker terug.

Verbleef: april 2017, reisde alleen
8 mei 2017 beoordeeld

Prima appartement met ruime keuken en heerlijke douche. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De locatie is perfect: vlakbij een (grotere) supermarkt en het busstation (trip naar Valetta is goed te doen, kaartje kost slechts €1,50(april/mei), de boulevard en restaurants. In de straat naar het busstation zit het restaurant La Stalla, daar kan je heerlijk eten!

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echt familiehotel waar het personeel goed voor je zorgt. Zo konden we gelijk in onze kamer om 9u sochtends omdat ze rekening houden met je vluchttijden. Mochten we zelfs ook nog eerst ontbijten :).
Kamer zelf (zaten in het appartement boven de ingang) was echt fantastisch. Super mooi afgewerkt en heel ruim. Ook groot balkon en geen last gehad van geluidsoverlast. Airco aanwezig en keukentje en slaapkamer met nette badkamer. Veel faciliteiten waar je gebruik van kan maken (leuk zwembadje boven op dakterras waar je heerlijk kan zonnen en eentje beneden binnen).
Handdoeken kregen we helaas maar om de 3 dagen maar als je er om vroeg deden ze het gelijk voor je. Ook 24uurs receptie.
Ontbijt is simpel maar lekker. Wel goedkoper om plaatselijk te betalen (5euro pp) dan van te voren via je reizigersorganisatie. Vanuit appartement ook alles goed te bereiken (centrumpje en bushalte vlakbij). Niet echt strand mogelijkheden op korte afstand.
Kortom een echte aanrader als je naar Buggiba wil.

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
18 oktober 2016 beoordeeld

Vriendelijk personeel 24 uur aanwezig bij receptie. Supermarktje voor eerste benodigdheden. Ideaal gelegen: 200 m van strand en boulevard met restaurants. Prachtig gerenoveerde ruime kamer op de begane grond met terras aan de voorkant en een kleintje aan de zijkant. Airco en fan in aparte slaapkamer, goede bedden, nieuwe keuken. Wel enig geluid van de bar te horen. Busstation met diverse lijnen naar Valletta+Sliema+Mdina/Rabat en Gozo ferry op 6 minuten loopafstand.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
5 oktober 2016 beoordeeld

Wij hadden een studio. Met fan en airco. Hotel is 24u open en de staff is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben zelfs een tientje voor ons geplakt. Zwembad is klein. Er is ontbijt en een bar en WiFi. Parkeren is niet ruim maar parkeer maar dubbel op eigen terrein en geef de sleutel aan de receptie, komt helemaal goed. Geen muziek entertainment maar wel 's avonds van een ander hotel. Jammer maar qua omgeving normaal. Aanrader!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner