“Verrassend leuk”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Sunseeker Holiday Complex
Beoordeeld als nr. 1 van 13 hotels in Bugibba
15 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit complex geboekt via TUI , info in blad kwam niet overeen met hetgeen we aantroffen. Een mooi complex, geheel gerenoveerd of zoals de eigenaar zei gerefurbist. Appartement op eerste verdieping, ruim genoeg voor 2 personen. Minimarket aanwezig, Pool op het dak en wordt goed bijgehouden. Bar naast de receptie en bij de Pool ontbijten en overdag voor de liefhebbers snacks halen met wat drinken. Voor ons boven verwachting, omgeving op z' n Maltees. Boulevard mooi om te wandelen. In de directe omgeving op 5 minuten wandelen allerlei bars en restaurants. Ook een leuke supermarkt, Carrefour. Verrassend allemaal.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Sunseeker Holiday Complex
Bekijk de nieuwste beoordelingen

8 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het complex ligt centraal in Bugibba, bij boulevard, winkels, restaurants, bushaltes, pinautomaat, strand. Appartement zeer compleet inventaris..zelfs een blikopener ;-) Ontbijt zeer eenvoudig..niet de gevraagde prijs waard. Eigenaren/personeel zeer vriendelijk. Op appartement alleen betaald wifi; gratis wifi in de hal viel regelmatig uit. In Bugibba is een busstation waar vanuit je het hele eiland kunt bezoeken.. E 1,50 voor 2 uren reizen, Valletta is een uur met de bus. Ik kom hier zeker terug.

Verbleef: April, 2017, reisde alleen
8 mei 2017 beoordeeld

Prima appartement met ruime keuken en heerlijke douche. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De locatie is perfect: vlakbij een (grotere) supermarkt en het busstation (trip naar Valetta is goed te doen, kaartje kost slechts €1,50(april/mei), de boulevard en restaurants. In de straat naar het busstation zit het restaurant La Stalla, daar kan je heerlijk eten!

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echt familiehotel waar het personeel goed voor je zorgt. Zo konden we gelijk in onze kamer om 9u sochtends omdat ze rekening houden met je vluchttijden. Mochten we zelfs ook nog eerst ontbijten :).
Kamer zelf (zaten in het appartement boven de ingang) was echt fantastisch. Super mooi afgewerkt en heel ruim. Ook groot balkon en geen last gehad van geluidsoverlast. Airco aanwezig en keukentje en slaapkamer met nette badkamer. Veel faciliteiten waar je gebruik van kan maken (leuk zwembadje boven op dakterras waar je heerlijk kan zonnen en eentje beneden binnen).
Handdoeken kregen we helaas maar om de 3 dagen maar als je er om vroeg deden ze het gelijk voor je. Ook 24uurs receptie.
Ontbijt is simpel maar lekker. Wel goedkoper om plaatselijk te betalen (5euro pp) dan van te voren via je reizigersorganisatie. Vanuit appartement ook alles goed te bereiken (centrumpje en bushalte vlakbij). Niet echt strand mogelijkheden op korte afstand.
Kortom een echte aanrader als je naar Buggiba wil.

Verbleef: April, 2017, reisde met vrienden
18 oktober 2016 beoordeeld

Vriendelijk personeel 24 uur aanwezig bij receptie. Supermarktje voor eerste benodigdheden. Ideaal gelegen: 200 m van strand en boulevard met restaurants. Prachtig gerenoveerde ruime kamer op de begane grond met terras aan de voorkant en een kleintje aan de zijkant. Airco en fan in aparte slaapkamer, goede bedden, nieuwe keuken. Wel enig geluid van de bar te horen. Busstation met diverse lijnen naar Valletta+Sliema+Mdina/Rabat en Gozo ferry op 6 minuten loopafstand.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
5 oktober 2016 beoordeeld

Wij hadden een studio. Met fan en airco. Hotel is 24u open en de staff is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben zelfs een tientje voor ons geplakt. Zwembad is klein. Er is ontbijt en een bar en WiFi. Parkeren is niet ruim maar parkeer maar dubbel op eigen terrein en geef de sleutel aan de receptie, komt helemaal goed. Geen muziek entertainment maar wel 's avonds van een ander hotel. Jammer maar qua omgeving normaal. Aanrader!

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi eiland, het appartement gedateerd met een klein balkonnetje waar je met 2 personen niet relaxed op kan zitten, helaas keken we dan ook nog eens uit op een muur. Airco deed het niet goed, maar met nachttemperatuur van 31 graden hadden wij voldoende aan de ventilator aan het plafond. Het zwembad op het dak was klein maar met een superuitzicht!

Ondanks de kleine minpuntjes een prima verblijf gehad.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Bugibba in overweging
op 0.2 km afstand
Topaz Hotel
nr. 3 van 14 in St. Paul's Bay
1.613 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Sunseeker Holiday Complex geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sunseeker Holiday Complex

Adres: Trejqet il-Kulpara, Bugibba, eiland Malta SPB 04, Malta
Locatie: Malta > eiland Malta > Bugibba
Voorzieningen:
Bar/lounge Kitchenette Restaurant Shuttlebusservice Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 13 hotels in Bugibba
Prijsklasse: € 45 - € 95 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Sunseeker Holiday Complex 3*
Aantal kamers: 20
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, TripOnline SA en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Sunseeker Holiday Complex met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sunseeker Holiday Complex Bugibba

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?