“Vaste stek!”

Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
25 augustus 2016 beoordeeld

Top restaurant!
Top bediening! Top koks!
Vandaar onze dagelijkse bezoekjes.

Je kunt hier heerlijk lunchen en/of s'avonds een hapje eten.
De Cesar Salade en de Italien Platter waren onze favoriet.

Maar je kunt hier ook langs voor een heerlijke americano / cappuccino met een heerlijk stukje gebak.
Onze favorieten: Banoffi en Tiramisu!

28 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben van alles wat van taartjes tot pasta.
Verse ingrediënten en alles zelfgemaakt.
Goede sfeer en gezellige bediening.
Ik kan niet tegen pittig eten, maar de pasta met garnalen en peper was het helemaal waard.
Enige minpuntje was het ijs, dat nemen we niet meer.

• Sfeer
30 december 2014 beoordeeld

Voor de 2e keer binnen gevallen. De eerste keer alleen koffie en wat lekkers. Dit smaakte al buiten gewoon goed. Heerlijk verst gemaakt gebak.
Vandaag hebben we er en maaltijd gehad. Ook weer zelf gemaakt en van een zeer goede kwaliteit. We hebben daar genoten van de gezellige bediening. Kortom een top zaak!

23 november 2014 beoordeeld

1 woord: Super!

Alles is heerlijk en vers gemaakt.
Banoffi, tiramisu, Italian platter, lasagne, ijs en de koffie,
Alles is lekker!

• Sfeer
23 oktober 2014 beoordeeld

een mondain snack cafe met een geweldige kwaliteit voor een hele redelijke prijs.

De taarten zijn formidabel en de ingredienten zijn zoals ze horen te zijn, en niet die goedkope producten die je doorgaans op malta gepresenteerd krijgt.

De bediening is vlot en joviaal... Ik kom zeker terug.

Reizigers die Oblico Cafe bekeken, bekeken ook

Bugibba, eiland Malta

In Oblico Cafe geweest? Deel je ervaringen!