Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 278 per nacht.

Priceline
  • Aan het strand
Priceline
HotelsClick
12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is alles wat je kan verwachten voor de hier boven beoordelingen. Goed en mooie kamers, verder niets speciaal. Zwembad helaas niet kunnen gebruiken in verband met het weer, maar zag er iets klein uit. Echter het plus punt van dit hotel is de service bij het eten. De “breakfast chef” is de reden waarom je hier vroeg op wilt staan!

Thanks! like you say; “be the reason someone smiles today”.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Park Lane A, Manager van Park Lane Boutique Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2018

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo'n mooie beoordeling van je recente verblijf bij ons in Park Lane achter te laten. Al onze medewerkers zijn trots op de service die zij onze gasten bieden en zullen blij zijn met uw opmerkingen. We hopen je binnenkort weer te mogen verwelkomen in Park Lane en we raden je aan om andere kameropties te bekijken.

vriendelijke groeten

Andrea

5 maart 2018 beoordeeld

Hartelijk personeel. Veel informatie over mogelijkheden op Malta. Hotel ligt in straatje met meerdere hotels, vlakbij busstation, supermarkt en boulevard langs de kust. Met de bus kun je (goedkoop) veel mooie plekken op Malta bezoeken. Superontbijt. Lekkere bedden.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
parklanemalta, Guest Relations Manager van Park Lane Boutique Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 maart 2018

Beste gast,
Bedankt voor je opmerkingen, we hopen je terug te verwelkomen in Park Lane.
vriendelijke groeten.
Elizabeth Asma and All at Park Lane

7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gastvrij. Bij ontvangst werd alles uitgelegd over het hotel maar werden ook veel tips gegeven over het eiland. Zelfs tot parkeer en eettips aan toe! Echt top! Kamers zijn groot, netjes en van alle gemakken voorzien (wij hadden kamer 304). Kamers worden dagelijks super gepoetst en goed verzorgd achtergelaten. Parkeren is prima te doen. Altijd gratis parkeerplek aan overkant straat. Ontbijt is erg goed omdat het deels a la carte is. Vooral full English breakfast en egg benedict zijn erg lekker. Daarnaast een klein buffet met croissantjes, cake, fruit, koffie thee sap en toast. Ook hier erg vriendelijk personeel. En alles heel persoonlijk en vooral geen massa. Zwembad op het dak is erg mooi maar wat koud voor tijd van het jaar. Overall erg tevreden over het hotel en zeker een aanrader!

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
parklanemalta, Guest Relations Manager van Park Lane Boutique Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2017

Dear Marjolein,
Takk for din mening. Vi er glade for at du likte oppholdet hos oss.
Elizabeth and All at Park Lane

31 augustus 2017 beoordeeld

Zeer goed gelegen aparthotel ( busstation op 20 meter) moderne ruime mooie nette kamers. Het personeel is supervriendelijk en bijzonder hulpvaardig en attent. Bij aankomst was ik jarig en stond er een fles wijn op de kamer. De receptioniste heeft voor mijn verjaardag een restaurant geboekt zodat we zelf niet meer op zoek moesten gaan op onze eerste dag daar. Het ontbijt is zeer uitgebreid en van super kwaliteit. Dit aparthotel is echt een aanrader en we gaan er zeker nog terug !

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
parklanemalta, Manager van Park Lane Boutique Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2017

Beste gast,
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Blij dat alles goed ging voor u en genoten van uw verblijf bij ons. Het was ons genoegen om u en uw familie bij ons te hebben. We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen.

vriendelijke groeten

16 augustus 2017 beoordeeld

Een goed hotel met uitstekende 24 uurs-service. De receptionisten zijn vriendelijk en behulpzaam.
Verder een gunstige ligging direct naast het busstation Bugibba Bay. Het zwembad is klein maar fijn.
De kamer ziet er daarnaast mooi en schoon uit.
Het enige minpunt is de minder mooie omgeving waarin het hotel zich bevindt.

Verbleef: augustus 2017
parklanemalta, Manager van Park Lane Boutique Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2017

Beste gast,
Bedankt voor uw uitstekende beoordeling van het Park Lane. We zijn verheugd dat u goed verzorgd was, welkom voelde en genoten van uw verblijf bij ons. We kijken ernaar uit om u binnenkort weer te verwelkomen in het Park Lane Aparthotel.

Andrea