“Zalig diner van goede kwaliteit ”

Churchill's Bar and Restaurant
Geclassificeerd als nr. 7 van 105 Restaurants in Qawra
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch, Barscene, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Grote groepen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vrouw in dit restaurant gegeten. Het lag op loopafstand van ons hotel af. Het diner was echt zalig. Het eten wordt met zorg bereid en is erg lekker. Het personeel is vriendelijk maar niet echt snel. Jezelf in de vakantie stemming zetten en lekker genieten.
Toprestaurant een aanrader.

25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten bij dit restaurant. De bediening is echt heel gastvrij en plezierig. Vertelt graag wat, en is oprecht geïnteresseerd in je afkomst etc. Porties zijn groot Het toetje (assorted ice cream) was overigens wel smaak- en inspiratieloos. Maar voor €3,- viel dat te verwachten.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag voor de tweede maal in dit rustieke restaurant. Interieur is gebaseerd op de grote Engelse leider Sir Winston. Menukaart is meer dan voldoende om keuzes te maken. Buiten de kaart is er keuze uit een aantal verse vissoorten, hierbij doen je wel zelf naar de prijs te vragen. Deze gaat bij dit soort producten per kilo, kan een verrassing inhouden. Zelf gekozen voor de Maltezer vissoep, en het konijn in de jus. Oftewel Rabbit in gravy. De zwaardvis is ook overheerlijk en meer dan voldoende, alles gereserveerd met verse gestoomde groenten en heerlijke gebakken aardappels.

4 mei 2018 beoordeeld

Lekker gegeten, prima in verhouding allemaal. Luister goed naar het advies dat ze geven buiten de kaart om, want ja dat willen ze graag verkopen. Maar ja het is ook echt heel goed!
Voor ons en onze kinderen een van de betere in qawra.

27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een klein restaurant. Het thema is churchill maar geen overdadige aankleding. Gezellig. De bediening is heel attent en voorkomend. Het eten is meer dan prima.
De prijzen zijn zeer redelijk te noemen. Voor 4 personen hoofdgerechten met drinken, rond de 70 euro.

Reizigers die Churchill's Bar and Restaurant bekeken, bekeken ook

In Churchill's Bar and Restaurant geweest? Deel je ervaringen!