“Laat je verrassen!”
Beoordeling van Duo Restaurant & Bar

Duo Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 2 van 103 Restaurants in Qawra
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Barscene, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Laat je verrassen door typische gerechten; laat de obers je overtuigen om voor de gerookte brie te gaan of ga voor 'the catch of the day'! Super gezellig restaurant. De bediening is dik in orde en ook de prijs-kwaliteit is meer dan in orde! Bij ons kan je voor die prijs niet zo'n kwaliteit verwachten! Met 2 personen aperitief + voorgerecht + hoofdgerecht + water + 2 glazen wijn per persoon (laat de ober/sommelier zelf de wijn kiezen en ga voor iets plaatselijk!) + 1 dessert & koffie/thee zo'n €110 besteed.

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed. Heerlijk verrassende culinaire diner bij duo gehad. En prijs kwaliteit prima! Prima bediening en sfeer! Thanks

27 september 2017 beoordeeld

Een heel goed restaurant waar iedereen goed en enthousiast bezig is met zijn vak. Daar ontbreekt het nogal eens aan. Het eten is erg lekker en wordt verassend mooi geserveerd, de bediening is super vriendelijk en het interieur is mooi verzorgd met oog voor detail.
Wij zijn op aanraden van onze zoon hierheen gegaan. Ik geef deze tip nu graag door aan een ieder door die zich ook eens lekker wil laten verwennen.

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk (buiten!) gegeten bij Duo. Bediening is ontzettend geduldig en vriendelijk, spreken zoals overal goed Engels. Namen een voorgerecht met een bijgerecht en hebben vervolgens zelf een verse vis uitgekozen die klaar is gemaakt in een zoutkorst. Deze werd ter plekke aan tafel vervolgens gefileerd en van graat ontdaan. Super vers, zeker een aanrader!!

24 juli 2017 beoordeeld

Heerlijk Italiaans gegeten met een zalige risotto en mooi opgemaakte borden. Ierts duurder dan het gemiddelde toeristesrestaurant, maar het geeld meer dan waard!

Reizigers die Duo Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

In Duo Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!