“moet op iedereen zijn lijstje staan”
Beoordeling van Duo Restaurant & Bar

Duo Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 2 van 105 Restaurants in Qawra
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Barscene, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
22 juli 2017 beoordeeld

Wat een verassing, tof restaurantje, met zéér aangename gerechten voor een schappelijke prijs! Geen budget restaurant maar 75€ voor twee personen met aperitief en een fles wijn ( niet de duurste!) voor twee gerechten, gezien de kwaliteit, is echt niet teveel!
We zijn twee keer geweest en tweemaal top. Eerste dag was er geen amuse ( spijtig) en kwam door personeelstekort maar dit zou eigenlijk geen excuus mogen zijn! ( bruschetta met salsa is snel klaar en geeft een extra!)
Enig minpuntje, wanneer er weinig tafels bezet zijn, komt alles véél te snel aan tafel, hier moet eten een beleving zijn!

19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met enkele vriendinnen zijn we onverwacht beland in dit fantastische restautant. De bediening was erg vriendelijk en begripvol. Het eten was erg lekker en verzorgd. Een aanrader voor wie eens een extratje wil in Malta. Top!

24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt supervriendelijk bediening ,zéér lekker eten ,alles was toppie ,nooit gedacht dat het hier zo goed kon zijn. (We hadden de tip van de buurman die boottickets verkocht en hij heeft gelijk gehad )

10 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons vertrek naar malta hier een tafel geboekt voor 14 personen. We werden super vriendelijk onthaald. De service was geweldig en het eten super. Prijs kwalitiet meer dan in orde. De dag na ons diner besloten een tweede keer terug te gaan. Een telefoontje volstond. Opnieuw super. Op malta ? Dan moet je hier absoluut gaan eten !

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden al verwacht een als goed te beoordelen restaurant binnen te lopen, maar vanaf stap 1 was het meer dan goed. Oké, een enkel gerecht was uitverkocht, maar vond het erg netjes dat dit vooraf al werd medegedeeld. Vanaf het voorgerecht werden onze smaakpapillen zwaar op de proef gesteld, in een zeer positieve en verrassende beleving van smaken. Ook de rest van de dishes bleef ons zeer positief verrassen. Samen met de goede en correcte bediening, de sfeer, de hele ambiance, een toplocatie voor top eten. Verdiend wat ons betreft absoluut een hogere ranking dan plaats 11.

Reizigers die Duo Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

In Duo Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!