“Niet aan te raden voor een gezellige avond”
Beoordeling van Incognito Restaurant

Incognito Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 101 Restaurants in Qawra
Keukens: Café
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Barscene, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Jammer genoeg een slechte ervaring in dit restaurant. De pasta met zalm was simpel, maar lekker. Ons bord was nog maar net opgeruimd en daar stond ons hoofdgerecht al. Het was duidelijk te merken dat het vlees veel te lang op het vuur gestaan had... De ribbetjes waren echt verschrikkelijk droog... Als afsluiter van de avond kregen we dan nog een "Angel's kiss". Ook dat was jammer genoeg niet te drinken...

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verse zeebaars als vis van de dag! Lekker en vers. Je wordt er verwend van de eerste minuut tot de laatste! Ook de steak was mals en de cuisson perfect.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

voorgerecht en hoofdgerecht kwamen bijna gelijktijdig.het moest heel snel vooruitgaan. Smakeloze gerechten. Bord was nog niet goed leeg en ze kwamen het afruimen. Niet echt een aanrader voor gezellig etentje.

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij namen het menu en het was zalig. Zeker de spareribs. Maar vooral de bediening was heel vriendelijk en we hebben veel gelachen. Zeker een aanrader voor een leuke avond.

28 december 2017 beoordeeld

vriendelijk personeel, vele kleine gerechtjes maken een simpel en mals hoofdgerecht veel. vlees is echt goed

Reizigers die Incognito Restaurant bekeken, bekeken ook

In Incognito Restaurant geweest? Deel je ervaringen!