“Mooi apartement moeilijk parkeren”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Delfin 2-Bedroom Apartment

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

RA S
2 beoordelingen
“Mooi apartement moeilijk parkeren”
Beoordeeld op 29 september 2017 voor een verblijf in September, 2017

Goede info vooraf.
Apartement is heel.ruim, prima wifi en goede keuken. Vooraf krijg je de codes toegestuurd im binnen te komen in hetapartement. Als de verhuurder er nog niet is kun js wel naar binnen. Malta is heel druk met auto s. Parkeren is een probleem maar dat geldt voor het hele eiland.je kunt alles met openbaar vervoer doen. Bus. Apartement ligt rustig en ip wandelafstand van de boukevard met eetgelegenheden. Dichtbij gokden bay (niet aan te lopen) het beste strand van malta. Wij hebben het heel goed naar onze zin gehad.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
4 okt 2017
Thank you for the favourable comments on our apartment which you kindly posted. We are pleased that you enjoyed your stay and hope to host you once again in the near future.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Maand
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren