“goed hotel maar gedateerd”
Beoordeling van Porto Azzurro

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Porto Azzurro
Beoordeeld als nr. 5 van 14 hotels in St. Paul's Bay
30 maart 2017 beoordeeld

mooi hotel maar wel wat verouderd mooie kamer met gerenoveerde badkamer en met koelkast en kookplaat super mooi zwembad, maar het ontbijt is iedere dag het zelfde dat heb je op gegeven moment wel gehad. top om een week heen te gaan! en ze mogen wel vaker de kamers schoonmaken dat is 1 keer gebeurd die week.

Kamertip: mooi zwembad! vriendelijk personeel!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2016, reisde met een partner

29 december 2016 beoordeeld

Gedateerd hotel, lift idem, kamer die wij hadden was opgeknapt maar met de Franse ( of is dit Maltese) slag. Geen afzuiging in douche, ramen sloten niet goed ( kier van 2 cm), plinten lagen al los. Beddengoed verouderd en schoonmaak liet te wensen over.
Ontbijt was redelijk, maar brood droog! Met toaster iets van te maken.
De barkeeper moest de bar bedienen maar ook het restaurant verzorgen.
Ons lichtpuntje was de altijd vrolijke en servicegerichte Madelein. Altijd tijd voor praatje.
Hotel ligt afgelegen. Maak gebruik van weekkaart OV voor 21€ en je komt overal.

• Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
24 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In november 2016 een weekje in een van de 4 persoons appartementen van Porto Azuro verbleven. Enorm ruime kamer met twee persoonsbed en slaapbank, keuken en dubbele badkamer. Bij aankomst bleek de koelkast ontdooid en stond de keuken blank, wat meteen door de balie medewerker werd opgedroogd. De kamer is schoon, maar daar is alles mee gezegd. De slaapbank is aan vervanging toe, zo ook de kast. Een keer 's ochtends brandalarm gehad, bij aankomst beneden stond het personeel vrolijk de vloer te dweilen ?? na 10 minuten buiten staan maar weer terug naar de kamer gegaan. Gezien andere recensies hebben we geen enkele dag in het hotel gegeten, maar er zijn voldoende eet gelegenheden in de buurt.

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
1 november 2016 beoordeeld

Dit hotel is wat gedateerd maar de prijs kwaliteit verhouding is prima. Er is een binnenzwembad en een buiten zwembad. Er is genoeg keuze bij het ontbijt en de mensen zijn over het algemeen vriendelijk. We hadden een zeer ruime kamer (studio) met uitzicht op het zwembad, en locatie is prima uitvalsbais om Malta te verkennen. In het laagseizoen is er in in het plaatsje zelf niet veel maar wel in het nabij gelegen St Pauls bay. Restaurant van het hotel is wel erg goed en leuke plek aan de rand van het zwembad. De Italiaanse kok maakt heerlijke pizza's en pasta's. De ober die er het vaakst is, is vriendelijk maar erg traag en maakt veel foutjes of vergeet dingen maar dat heeft ons er niet van weerhouden er vaak te komen (mede omdat we met een baby waren en het wel handig was dat zij dan in de buggy kon slapen). Als je een studio boekt ipv een hotelkamer dan wordt er pas na 4 dagen je beddengoed en handdoeken vervangen maar handdoeken kun je wel op elk gewenst moment bij de receptie halen. Wij hebben een auto gehuurd en vonden dat wel een aanrader, zeker met een baby.

Kamertip: Hotelkamers worden elke dag schoongemaakt en studio's in keer in de 4 dagen.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
26 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

gedateerd hotel, haperende zeer kleine lift, achterstallig onderhoud. bed wordt wel iedere dag opgemaakt en handdoeken verwisseld. front desk is correct. Vriendelijk was wel dat ze tijdens ons nachtelijke vertrek sandwiches hadden klaargemaakt voor ons onderweg

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
15 september 2016 beoordeeld

wij vonden het wel een fijn hotel.Het was een ruime kamer .Wel een beetje oud.Het binnen zwembad was ook een gedateerd.Het ontbijt was niet goed en wij vonden het dineer ook nietzobest.Het personeel was wel erg vriendelijk en behulpzaam,vooral Maria.Het was een nadeel dat je overal ver van af zat.Het openbaar vervoer is goed je kon overal heen.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn nu in Port Azzuro en hebben een meer dan prima vakantie. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Het bed ligt meer dan prima. De hotelkamers zijn wel wat aan vernieuwing toe maar het is nog goed te doen. Het hotel ligt op een heuvel en vanuit onze kamer kijken we uit op de baai. Beneden aan de weg (zo'n 50 meter) zitten verschillende restaurantjes en de bushalte. Het zwembad is schoon en heeft een lekkere tempetatuur. De poolbar ziet er gezellig uit en de drankjes zijn niet duur. Het ontbijt biedt de standaard dingen aan maar erg lekker vinden wij het niet. We eten alleen een bakje yoghurt en gaan daarna naar een restaurantje onder aan de weg voor een lekker ontbijt. Al met al zijn wij positief verrast. Door de recensies op internet verwachtten we er niet veel van maar tot nu toe absoluut niets te klagen en raden het zelfs aan.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van St. Paul's Bay in overweging
San Pawl Hotel
nr. 11 van 14 in St. Paul's Bay
1.632 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Porto Azzurro geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Porto Azzurro

Adres: Ridott Street, Xemxija Bay, St. Paul's Bay, eiland Malta SPB 15, Malta
Locatie: Malta > eiland Malta > St. Paul's Bay
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kitchenette Restaurant Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 1 voordelig hotel in St. Paul's Bay
Prijsklasse: € 19 - € 78 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Porto Azzurro 3*
Aantal kamers: 110
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Porto Azzurro met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Porto Azzurro Hotel St. Paul`s Bay
Porto Azzurro St Pauls Bay

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?