Salini Resort(St. Paul's Bay)
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
Dolmen Hotel Malta(St. Paul's Bay)
  • Aan het strand
  • Zwembad
Hotel Santana(St. Paul's Bay)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 117 per nacht.

• Restaurant
Topaz Hotel(St. Paul's Bay)
  • Restaurant
Arzella Rooms(St. Paul's Bay)
Zie aanbieding
Porto del Sol(St. Paul's Bay)
29 december 2016 beoordeeld

Gedateerd hotel, lift idem, kamer die wij hadden was opgeknapt maar met de Franse ( of is dit Maltese) slag. Geen afzuiging in douche, ramen sloten niet goed ( kier van 2 cm), plinten lagen al los. Beddengoed verouderd en schoonmaak liet te wensen over.
Ontbijt was redelijk, maar brood droog! Met toaster iets van te maken.
De barkeeper moest de bar bedienen maar ook het restaurant verzorgen.
Ons lichtpuntje was de altijd vrolijke en servicegerichte Madelein. Altijd tijd voor praatje.
Hotel ligt afgelegen. Maak gebruik van weekkaart OV voor 21€ en je komt overal.

• Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
24 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In november 2016 een weekje in een van de 4 persoons appartementen van Porto Azuro verbleven. Enorm ruime kamer met twee persoonsbed en slaapbank, keuken en dubbele badkamer. Bij aankomst bleek de koelkast ontdooid en stond de keuken blank, wat meteen door de balie medewerker werd opgedroogd. De kamer is schoon, maar daar is alles mee gezegd. De slaapbank is aan vervanging toe, zo ook de kast. Een keer 's ochtends brandalarm gehad, bij aankomst beneden stond het personeel vrolijk de vloer te dweilen ?? na 10 minuten buiten staan maar weer terug naar de kamer gegaan. Gezien andere recensies hebben we geen enkele dag in het hotel gegeten, maar er zijn voldoende eet gelegenheden in de buurt.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
1 november 2016 beoordeeld

Dit hotel is wat gedateerd maar de prijs kwaliteit verhouding is prima. Er is een binnenzwembad en een buiten zwembad. Er is genoeg keuze bij het ontbijt en de mensen zijn over het algemeen vriendelijk. We hadden een zeer ruime kamer (studio) met uitzicht op het zwembad, en locatie is prima uitvalsbais om Malta te verkennen. In het laagseizoen is er in in het plaatsje zelf niet veel maar wel in het nabij gelegen St Pauls bay. Restaurant van het hotel is wel erg goed en leuke plek aan de rand van het zwembad. De Italiaanse kok maakt heerlijke pizza's en pasta's. De ober die er het vaakst is, is vriendelijk maar erg traag en maakt veel foutjes of vergeet dingen maar dat heeft ons er niet van weerhouden er vaak te komen (mede omdat we met een baby waren en het wel handig was dat zij dan in de buggy kon slapen). Als je een studio boekt ipv een hotelkamer dan wordt er pas na 4 dagen je beddengoed en handdoeken vervangen maar handdoeken kun je wel op elk gewenst moment bij de receptie halen. Wij hebben een auto gehuurd en vonden dat wel een aanrader, zeker met een baby.

Kamertip: Hotelkamers worden elke dag schoongemaakt en studio's in keer in de 4 dagen.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
26 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

gedateerd hotel, haperende zeer kleine lift, achterstallig onderhoud. bed wordt wel iedere dag opgemaakt en handdoeken verwisseld. front desk is correct. Vriendelijk was wel dat ze tijdens ons nachtelijke vertrek sandwiches hadden klaargemaakt voor ons onderweg

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
15 september 2016 beoordeeld

wij vonden het wel een fijn hotel.Het was een ruime kamer .Wel een beetje oud.Het binnen zwembad was ook een gedateerd.Het ontbijt was niet goed en wij vonden het dineer ook nietzobest.Het personeel was wel erg vriendelijk en behulpzaam,vooral Maria.Het was een nadeel dat je overal ver van af zat.Het openbaar vervoer is goed je kon overal heen.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner