“Zalig genieten!”
Beoordeling van Tarragon

Tarragon
Geclassificeerd als nr. 4 van 75 Restaurants in St. Paul's Bay
Geschikt voor: Grote groepen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

We kozen een tafeltje in een hoekje aan het raam. Prachtig uitzicht, steengoeie bediening, overheerlijk eten. Met 2 personen een aperitief + voorgerecht + hoofdgerecht + water + 1 glas wijn per persoon + dessert zo'n €110 besteed en volledig verzadigd naar huis gegaan. Een echte aanrader!!!

Een TripAdvisor-lid
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 5 volwassenen en 1 kind hier heerlijk gegeten. Als hoofdgerecht de steak van tonijn,perfect.bediening was zeer correct,alleen het bijvullen van de lege wijnglazen haperde soms. De gemiddelde prijs die wij betaalden voor 6 starters, 5 hoofdgerechten en 4 desserts was €47. Vanuit het restaurant heb je een mooi uitzicht op het haventje van Bugibba.

13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat we in een all inclusive zitten (San Antonio) gaan we af en toe 'buiten' eten. We reserveren via de receptie, incl taxi.
We komen in een klein restaurant met uitzicht op de haven van Bugibba. Ik geloof niet dat we buiten kunnen zitten, maar omdat het hard waaide hebben we daar uberhaupt niet over nagedacht.
Eten .... goed! Verfijnd. Met lokale Chardonnay erbij met naam 'Isis'.
Bediening .... goed! Prima timing, vriendelijk en accuraat.
Sfeer .... goed. Het interieur is warm en authentisch. Prettig.
Al met al betalen we 60,- per persoon voor voor-, hoofd- en nagerecht. Mijn dochter van 13 zei: "zo'n lekker tijgergarnalen heb ik nog nooit gehad!"

16 maart 2016 beoordeeld

Tarragon is in St Pauls Bay de absolute culinaire top. Er is verder weinig concurrentie op dit niveau, maar het eten is echt goed en de bediening professioneel en vriendelijk. Elke vakantie gaan we minimaal eenmaal naar Tarragon.

29 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren nogal teleurgesteld qua eten tijdens onze vakantie. Gelukkig vonden we dit restaurant waar we twee keer heerlijk hebben gegeten. De eerste keer zelfs romantisch op het balkon bij zonsondergang.
Verse vis, lekkere desserts en een vriendelijke bediening. Aanrader!

Reizigers die Tarragon bekeken, bekeken ook

In Tarragon geweest? Deel je ervaringen!