13 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen inmiddels nu al een paar jaar bij deze mensen, en kan stellen naar volledige tevredenheid. Kamers zijn goed verzorgd en de service is top. Wij nemen ons elk jaar voor om in Montefalco te gaan eten echter weten zij ons iedere keer te verassen met een perfect en smaakvol diner, een echte aanrader dus.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
3 augustus 2015 beoordeeld

Onderweg van Rome naar huis, deze zalige tussenstop gehad.

Het huisje was perfect, airco, twee verschillende slaapkamers, terras,.....

Het zwembad zorgde voor afkoeling en amusement.

Ter plaatse kan je zalig eten. Eén van onze beste adressen in Umbria.

het ontbijt was ook zeer uitgebreid en lekker.

We komen graag nog eens terug.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
21 juni 2015 beoordeeld

We hebben het 6 dagen zeer naar onze zin gehad. De kamers zijn eenvoudig, maar wel met een goed ingerichte badkamer.
Wij hadden kamer "Verde", klein maar met een eigen terras met werkelijk prachtig uitzicht. De ontvangst was heel hartelijk. Ook de bediening in het restaurant was erg vriendelijk. In het restaurant kun je prima eten voor redelijke prijzen. Ideale ligging vlak bij Montefalco, in het centrum van Umbrië. Lopend (via steile weg) is Montefalco in 15 min. te bereiken. De agriturismo heeft een mooi en schoon zwembad.

Kamertip: Neem een kamer met terras
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
5 juni 2014 beoordeeld

Camiano Piccolo is heel mooi en rustig gelegen, een beetje buiten Montefalco. Aangename en frisse kamer. Lekkere landelijke keuken. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima uitvalsbasis voor uitstapjes in Umbrië. Aanrader!

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
28 september 2012 beoordeeld

We logeerden 1 nachten tijdens een trektocht door Umbrië in deze agriturismo. Het is absoluut ons meest favoriete adres!
Je wordt er heel hartelijk ontvangen. We logeerden in een zeer ruim appartement met twee slaapkamers, 2 badkamers, keuken, leefruimte en eigen terras. Vanop het terras heb je een prachtig uitzicht over de vallei. Heel goede prijs/kwaliteitverhouding.
Het zwembad is heel mooi gelegen.
Het ontbijt is gevarieerd en heel lekker. Je kan ook ter plaatse dineren: de maaltijden zijn smakelijk en de huiswijn is aan te raden!!
Het hotel is gelegen op ongeveer 500 m van het dorpje Montefalco.

• Verbleef: september 2012, reisde met vrienden