Da Cesare
Keukens: Grieks, Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gegeten met 2 stellen en een baby. Was prima , maar niet heel bijzonder. Ook vond ik de prijzen voor Italiaanse begrippen duur. Een biefstuk met aardappeltjes en groente kost al snel 23,50€ dat kan in Italie wel beter. Kwaliteit en smaak waren echter prima. Ook waren de uitbaters zeer vriendelijk en behulpzaam.

25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten ! De uitbaters zijn supervriendelijke mensen. Ik heb vis gegeten en mijn partner steak. De vis was subervers. Vis vind je niet zo vlug in Umbrië. De steak was perfect saignant gebakken. Er lag sla en tomaatjes bij de steak wat heel uitzonderlijk is. De presentatie was modern en fris op rechthoekige borden. We hebben gewoon de voorstellen van de jonge bazin gevolgd. De oude baas was nog formule 1 piloot geweest. Hij spreekt Frans en vertelt enthousiast als je vragen stelt over de foto's in de gang. Zijn ouders hadden vroeger ook al een restaurant aan het meer van trasimeno. Ondertussen staat de 3e generatie aan het fornuis. Van buitenaf gezien denk je waar zijn we nu terechtgekomen en dan stap je de seventies binnen. Nog nooit zo lekker gegeten in Umbrië. Om een idee te geven van de prijzen : voorgerechten 10€, hoofdschotel 15€, dessert 4€, sorbet 3€, een liter water 1.50€, frisdrank 33cl 2€, koffie 1€, bestek 1.50€. je kunt goedkoper eten in Italië maar als de pizza's en de pasta's je oren uitkomen dan is dit puur culinair genot. !

27 januari 2016 beoordeeld

Cesare zelf zat vele jaren met zijn zaak langs de weg naar San Feliciano, maar ergens rond 2010 vertrok hij naar deze onooglijke locatie. Laat het je niet weerhouden, want Cesare serveert uitstekend eten en hij heeft een geweldige wijnkelder. De man is restaurateur pur sang. Pasta's, vlees, kreeft, noem maar op, alles is lekker.

16 augustus 2015 beoordeeld

Heerlijk gegeten. De menukaart biedt veel keuze. Erg vriendelijke bediening. Persoonlijke benadering, behulpzaam bij het vertalen van het menu.

7 augustus 2013 beoordeeld

We hebben ons laten verrassen door een voorstel van de gastvrouw . Verrassend lekker en een zéér redelijke prijs.Vooral lekker voor de vis en zeevruchten.
De gastvrouw en gastheer zijn bijzonder charmant en vriendelijk .

Reizigers die Da Cesare bekeken, bekeken ook

Corciano, Province of Perugia
Corciano, Province of Perugia

In Da Cesare geweest? Deel je ervaringen!