“Een teleurstelling. ”

wo 16-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 37 Restaurants in Montaione
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste avond met de familie gezellig uit eten. Het bleek een etablisement voor heel veel gasten. Het parkeerterrein stond vol, en nog vele tafels leeg. De antipasti was prima. Maar toen enkelen van ons een gedeelde secondi namen en de anderen een secondi, toen liep het scheef. Mijn secondi was hoopgevend maar niet echt warm. Jammer. De cotorni was toen al vrijwel op, omdat het zo lang duurde. Toen wij onze secondi opgegeten hadden moest van drie van ons die nog komen. Na een half uurtje zijn we om 22.30 maar gaan afrekenen. De secondi was er nog steeds niet. De witte huiswijn was prima. De rode hebben we niet opgedronken. Andere fles gekozen.
Kortom: geen succes. Niet meer naar toe gaan.

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld

mooie plek, leuke speeltuin voor de kinderen en lekker eten
soms moet je niet meer zeggen dan nodig!

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant. Een keer met zijn tweeën, een keer met gezin. Mooi menu met voortreffelijke wijnen ( ook per glas). Service is ook excellent.

14 augustus 2019 beoordeeld

Vanuit onze locatie La valle in Montaione 10 minuten rijden bevindt Casa Masi en in een mooie omgeving hebben we binnen gegeten in een mooi antiek interieur.
Buiten is een prachtig terras maar door de hitte 37/38 graden werd er buiten niet geserveerd. We waren met 4 volwassenen en 2 kinderen van 7 en 5 jaar.
Iedereen heeft genoten van de heerlijke gerechten.Echt een aanrader ook als je niet in de buurt ben. Advies om te reserveren want anders heb je grote kans dat men volgeboekt is gezien het beperkte aantal tafels

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

op tripadvisor staat dat het vanaf onze lokatie 4, 2 km verder is.(Wij verblijven in Castelfalfi.)Ik denk dat het hemelsbreed gemeten is. In werkelijkheid is het ruim 20 minuten rijden door de bergen, maar het restaurant is fantastisch! Mooie aangelegde tuin met prachtige planten.De tafeltjes staan ruim uit elkaar. Het eten is heerlijk en het is geen probleem om een gerecht aan te passen. vriendelijke bediening, heerlijke muziek en het eten smaakte voortreffelijk! Naast het restaurant is een speeltuintje

Reizigers die Casa Masi bekeken, bekeken ook

San Gimignano, Province of Siena

Montaione, Provincie Florence

In Casa Masi geweest? Deel je ervaringen!