“Geweldig!”

Geclassificeerd als nr. 4 van 29 Restaurants in Torrita di Siena
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede sfeer, betaalbaar, heerlijk eten zeer diverse kaart van pizza tot vis, vlees tot vegetarisch. Fijn terras en smaakvolle wijnen. Vriendelijke Bediening spreekt engels en zelfs Nederlands.

18 maart 2018 beoordeeld

Op aanraden van Klaus (die al ruim 15 jaar in de buurt van het restaurant woont), hebben wij het erop gewaagd, dit restaurant te bezoeken. Hier hebben we totaal geen spijt van en hebben hier heerlijk gegeten. Vooral de verse vis is speciaal voor een restaurant in het Zuiden van de Toskane. Natuurlijk waren de andere gerechten ook heerlijk en zijn, dan ook niet meer in een ander restaurant geweest. Komt er nog bij, dat je gewoon in het Nederlands wordt aangesproken. Toch altijd makkelijk, wanneer je het Italiaans niet volledig onder de knie hebt. Volgende keer, wanneer we weer in de Toskane zijn, zullen we uiteraard hier weer belanden. Tot de volgende keer Rudi

29 oktober 2017 beoordeeld

Italiaanse keuken met een accent op vis gerechten. Smaakvolle presentatie. Goede bediening. Eigenaars met liefde voor hun vak.

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen 2 weken bijna dagelijks gegeten in dit gezellige restaurant.
Chefkok Mario heeft ons elke dag verbaasd met zijn heerlijke gerechten. Vooral de vis gerechten zijn fantastisch. De pasta's voortreffelijk. En het toetje wat ze zelf bereiden, tiramisu een Grote Topper.

16 augustus 2017 beoordeeld

Voor het vijfde jaar teruggekeerd naar ons lievelingsrestaurant in Italie. We kunnen er geen genoeg van krijgen. Chefkok Mario verbaast ons telkens weer met de heerlijkste gerechten en zijn vrouw Gioia is een geweldige gastvrouw. Het is een feest om hier te mogen eten. De bediening is erg goed, de sfeer uitermate gezellig en ontspannen en het grote terras prachtig. Voor Nederlanders is het een aangename verrassing dat zowel Mario als Gioia Nederlands spreken. Opvallend is ook de zeer vriendelijke prijs voor een diner van buitengewone kwaliteit. We kunnen dit restaurant aan iedereen aanbevelen!

Reizigers die Ristorante Pizzeria Piccolo bekeken, bekeken ook

Torrita di Siena, Province of Siena
Montefollonico, Torrita di Siena

Torrita di Siena, Province of Siena
Montefollonico, Torrita di Siena

In Ristorante Pizzeria Piccolo geweest? Deel je ervaringen!