B&B.it
TripAdvisor
TripAdvisor
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven een week in het hotel en we hadden het prima.
Mooie kamer, lekker ontbijt met de vriendelijkste ontbijtdame ooit.
Alles OK , heel proper .
Spijtig dat er geen airco is, dat is wel een minpuntje vooral bij het zeer warme weer van de voorbije dagen.
Avondeten in hotel 'a la carte ' ook lekker.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
30 juli 2017 beoordeeld

Wij zijn zowel al op de camping verbleven als in het hotel. Hotel, propere knusse kamers, kamers zijn niet al te groot. Op het ontbijt is alles aanwezig. Zeer lekker eten in het restaurant en heel verzorgd allemaal. Propere camping, mooi sanitair en gezellig zwembad met ligweide. Voor ons was het de 3e maal dat we hier verbleven en zal zeker niet onze laatste keer zijn!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
25 juli 2017 beoordeeld

Als welkom mooie bloemen op de kamer. De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Een gereserveerde tafel bij het ontbijt en avondeten op het overdekte terras buiten. Heerlijk zwembad zowel binnen als buiten. Wij zijn erg tevreden en komen terug!

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
10 oktober 2016 beoordeeld

Deze keer kunnen genieten van een 'TIROLER AVOND '.
geweldige sfeer, hartelijke bediening in klederdracht, voortreffelijk eten.
Ook in de herfstperiode is het een heerlijk verblijf in het hotel.
Altijd gastvrij en vriendelijk

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
29 augustus 2014 beoordeeld

We hebben zowel op de camping gestaan als in het hotel overnacht. We hadden een kamer zonder airco, en voor het geld dat de kamer kost, had dit wel het geval mogen zijn. Zelfs op één van de kamers ontbrak een fan. De staff is zeer vriendelijk, spreekt Italiaans, Engels, Duits en een beetje Nederlands. Je kunt dus alle kanten op. De camping is iedere avond vol. De prijzen zijn aan de hoge kant, maar op de luxe plaatsen is de ruimte dit geld waard. Wifi slecht, alleen bij de receptie goede ontvangst. In de kamer waar wij zaten, was géén wifi ontvangst. Het zwembad is op warme dagen veel te klein voor zoveel gasten. Er is ook een binnenzwembad, waar het wel altijd rustig is, en je kunt gebruik maken van massages. Erg goed!
Winkels en restaurants bevinden zich op loopafstand. In de omgeving vele bergsporten mogelijk. Een prachtige omgeving.

• Verbleef: september 2013, reisde met familie