26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn net terug van ons verblijf in B&B Casa Azul en we hebben een hele fijne week gehad! Daniela & Alessandro maken het verblijf bijzonder aangenaam. Niets is te veel! Daniela geeft goede tips over welke plaatsen je ook wilt bezoeken, en het ontbijt is erg goed! Uitgebreide keuze en alles vers gemaakt. Ze bakt zelfs elke avond een cake of iets lekkers voor bij het ontbijt!!! 1 keer waren we te laat wakker waardoor we te laat waren voor het ontbijt, zelfs daar werd niet moeilijk over gedaan. Alles voor de gasten. De kamer waar wij in zaten was misschien niet erg ruim, maar super schoon en elke dag kregen we dan ook nieuwe lakens/kussensloop en werden netjes de prullenmandjes geleegd en schone handdoeken neergelegd. Het is een mooi verblijf met een geweldig uitzicht en lekker zwembad. Ook het stadje Castellemare del golfo is erg leuk en mooi. Geweldige omgeving! Zeker een aanrader. Daniela en Alessandro, bedankt! Wij hebben genoten. Liefs Renee en Jimmy

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Casa A, Proprietario van Casa Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2018

Dear Renee en Jimmy,
thank you so much!
We are really happy you liked our B&B. It was really nice to host you and we hope you will come back soon!
Greetings from Casa Azul,
Daniela & Alessandro

3 juni 2017 beoordeeld

Casa Azul is een moderne B&B, dichtbij zee gelegen en enkele minuten rijden van het pittoreske Castellammaredelgolfo. De eigenaren zijn lieve bescheiden mensen die met veel toewijding voor hun B&B en gasten zorgen. Ze spreken goed engels. Het zwembad is heerlijk. Iedere kamer heeft een eigen goed afgescheiden tuin/terras
Let op bij de heenreis dat je TomTom je naar de verkeerde lokatie leidt. Volg de route die de eigenaren je apart zullen doorgeven.

Kamertip: Alle kamers zijn rustig gelegen, netjes en hebben airco.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
13 september 2016 beoordeeld

Ons verblijf geboekt via Vesuvio tours.
Deze B&B van Daniella en haar man Is echt SUPER, nette kamers met schone douches.
Het ontbijt is geweldig en uitgebreid.
prachtig uitzicht over de zee en als je geen zeezicht hebt de rustige achterkant van de B&B.
Danniélla en haar man runnen de b&b met zoveel passie en vriendelijkheid, erg behulpzaam met tips en tops om te gaan bezichtigen.
Wij missen de familie nog steeds.
zullen hier ZEKER nog een keer terug gaan

Kamertip: Alle kamers zijn schoon en fris, je kunt kiezen voor een kamer met zeezicht maar de andere kamers zijn ook prima om te doen.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
18 augustus 2016 beoordeeld

Heel gezellige B&B in een rustige buurt. De ontvangst was echt heel gastvrij en het ontbijt en zwembad waren super.Ook ideaal gelegen om uitstapjes te doen want de snelweg is vlakbij.Ook het strand is maar 5 minuten rijden. We gingen ook een dag mee op de wekelijkse zeiltrip en dat was echt super. Supergezellige B&B en superfijne mensen.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier toevallig beland om onze 2 laatste dagen rustig door te brengen alvorens het vliegtuig op te moeten vanuit Palermo richting drukte. Ontvangst is vriendelijk, mooi uitzicht, leuk zwembad en goed ontbijt met zelfgemaakte taart. De kamers zijn proper en goed voorzien. Een van de betere plaatsen prijs/kwaliteit. Zeker een aanrader. Leuke haven en restaurantjes in de buurt. Top

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner