2 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 28-05-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Gratis annuleren tot 02-06-22
Agoda.com
Gratis annuleren tot 01-06-22
Expedia.comUS$ 132
Hotels.comUS$ 132
HurbUS$ 152
Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel: keurige kamer, schoon, goede douche, toilet artikelen werden aangevuld, goed bed. Super mooi en diep zwembad, met zwembadbar waar je goed de dag kan doorbrengen. Op loopafstand van het centrum wat erg gezellig is. Vooral ook leuk om s avonds een wandelingetje maken.

Datum van verblijf: juli 2018
stefaniabuccellato, Proprietario van Hotel Punta Nord-Est, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2018

Dear Gosse V,
many thanks for having chosen our Hotel for your stay in Castellammare del Golfo. It is a pleasure to read that you had a pleasant stay and we hope to see you again very soon ! Kindest regards,

Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooi gelegen. Prima ingerichte kamer met goede bedden. Badkamer een beetje verouderd maar heeft ook charme; alles is heel en schoon. Kamers met zeezicht hebben idd prachtig vrij zicht over de baai.
Mooi zwembad met prima ligstoelen.
Voor het ontbijt werd even geimproviseerd door het personeel omdat we vroeg weg moesten. Mensen die er werken zijn heel vriendelijk en stralen plezier in hun werk uit.

Datum van verblijf: mei 2018
stefaniabuccellato, Proprietario van Hotel Punta Nord-Est, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2018

Dear Melder54,
thank you for your kind words. It was a pleasure to have you as our guests and we hope to see you again in our hotel.
Warmest regards from all the staff !

Beoordeeld op 6 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ruim voor de officiële incheck tijd aangekomen was er al een kamer beschikbaar. We wilden graag een kamer met zeezicht. Geen probleem, alleen was men die nog aan het schoonmaken. Enfin na een wandeling naar het stadje en een lichte lunch terug naar het hotel. Blijkt de kamer een soort penthouse te zijn met eigen terras, zitkamer, kingsize bed en een mega badkamer. Upgrade van het huis!
Hotel is super. Schoon, erg vriendelijk personeel, goed ontbijt. Locatie is super centraal om dit deel van Sicilië van Palermo tot Trapani te ontdekken. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: oktober 2017
stefaniabuccellato, Proprietario van Hotel Punta Nord-Est, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2017

Dear René,
we really appreciate your kind words about our hotel. It is nice to read that you had a great time and we will be very happy to have you again as our guests. Warmest regards !

Beoordeeld op 28 juli 2017

We hebben 5 nachten doorgebracht in dit hotel gelegen direct aan zee. Prima service, uiterst hulpvaardige medewerkers., mooie schone kamers, goed ontbijt, mooi zwembad en zelfs een privé strand na een klim.
Het cenrum van Castellamare del Golfo ligt op loopafstand van hotel. Niet zo druk als bijv Cefalu, maar genoeg te doen met het gezin. Veel leuke restaurants. Prima uitvalbasis in het gebied Trapani, Palermo ( Segesta, Monreale ), Castelveranano ( Selinunte ).
Echt een aanrader.

Kamertip: Kamer met zeezicht en balkon
Datum van verblijf: juli 2017
stefaniabuccellato, Proprietario van Hotel Punta Nord-Est, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017

Dear Martinus,
we thank you for your kind review and we are glad that you had a nice time in our Hotel. Come to visit us again ! Kind regards !

Beoordeeld op 26 september 2016 via mobiele applicatie

Fijn Hotel met een mooi zwembad.
Het hotel ligt op loopafstand van de vele restaurants in Castellammara Del Golfo.
Er is een zeer uitgebreid ontbijt personeel is vriendelijk en de kamers zijn groot en schoon. Aanrader!

Datum van verblijf: september 2016
stefaniabuccellato, Owner van Hotel Punta Nord-Est, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2016

Dear Roy,
we really appreciate your kind review about our hotel. We are very happy to know that your had an excellent stay and we hope to have you again as our guest. Best regards from all the staff !