3 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 02-07-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 02-07-22
ZenHotels.com
PricelineUS$ 140
Hotels.comUS$ 144
HurbUS$ 152
Beoordeeld op 28 juli 2017

We hebben 5 nachten doorgebracht in dit hotel gelegen direct aan zee. Prima service, uiterst hulpvaardige medewerkers., mooie schone kamers, goed ontbijt, mooi zwembad en zelfs een privé strand na een klim.
Het cenrum van Castellamare del Golfo ligt op loopafstand van hotel. Niet zo druk als bijv Cefalu, maar genoeg te doen met het gezin. Veel leuke restaurants. Prima uitvalbasis in het gebied Trapani, Palermo ( Segesta, Monreale ), Castelveranano ( Selinunte ).
Echt een aanrader.

Kamertip: Kamer met zeezicht en balkon
Datum van verblijf: juli 2017
stefaniabuccellato, Proprietario van Hotel Punta Nord-Est, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017

Dear Martinus,
we thank you for your kind review and we are glad that you had a nice time in our Hotel. Come to visit us again ! Kind regards !

Beoordeeld op 26 september 2016 via mobiele applicatie

Fijn Hotel met een mooi zwembad.
Het hotel ligt op loopafstand van de vele restaurants in Castellammara Del Golfo.
Er is een zeer uitgebreid ontbijt personeel is vriendelijk en de kamers zijn groot en schoon. Aanrader!

Datum van verblijf: september 2016
stefaniabuccellato, Owner van Hotel Punta Nord-Est, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2016

Dear Roy,
we really appreciate your kind review about our hotel. We are very happy to know that your had an excellent stay and we hope to have you again as our guest. Best regards from all the staff !

Beoordeeld op 13 augustus 2016

Vlak aan de zee, privé strandje in een aparte baai. Perfect ontbijt, gemoedelijke, uiterst vriendelijke sfeer. 1km van de haven (mooie wandelroute door het oude gedeelte). Vele vis-restaurantjes waar ieder zijn gading vindt.

Kamertip: Laat je verrassen; niets slechts.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 14 juli 2016 via mobiele applicatie

Genoten van de heerlijke faciliteiten die dit hotel biedt. Kinderspeelplaats, zwembad, bar, heerlijke kamer met prachtig uitzocht en zeer meedenkend en lief personeel. Elke dag een strakgetrokken en schone kamer, en vanuit hier kun je op loopafstand het leuke castellemare del golfo ontdekken. Dikke aanrader dus.

Datum van verblijf: juli 2016
stefaniabuccellato, Proprietario van Hotel Punta Nord-Est, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2016

Dear Mandy,
thank you very much for the time that you have spent for your great review!!!
Our goal is to make our guest feel at home, so we are delighted to know that you had a relaxing stay with us:)
Hoping to have you again in the nearest future, we wish you a good summer.
Kind regards from all of us.

Beoordeeld op 7 juli 2016 via mobiele applicatie

Fijn hotel aan de rand van castellammare del golfo. Kamer niet bijzonder maar wel schoon. Ontbijt prima. Heel vriendelijk personeel. Geen gebruik gemaakt van het zwembad omdat het strand van Castellammare dichtbij was en heerlijk! Op loopafstand van het plaatsje.

Datum van verblijf: juli 2016
stefaniabuccellato, Proprietario van Hotel Punta Nord-Est, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2016

Dear Marian,

Thank you so much for taking time to write your kind review of our hotel.

We are happy to know that you enjoyed your stay with us and we wish to welcoming you again in Castellammare soon!

Warm regards from all the staff