“Heerlijk plekje.”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Heerlijk plekje.”
Beoordeeld op 25 juli 2017 voor een verblijf in Mei, 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Na een warm welkom door Alberto, werden we rond geleid door het huis. Groot huis waar wij met z'n tweetjes 1week gingen logeren. Eenvoudig huis, maar comfortabel en van alle gemakken voorzien. Ruime badkamer, alleen de doucheruimte is wat krap voor grote mensen. Enorm grote tuin met prachtig uitzicht op zee en op de heuvels. Heerlijke sinaasappelbomen, waar we van mochten plukken. Ook het contact vooraf, per e-mail, met Lorella en Alberto was heel fijn. We komen volgend jaar graag terug, want ook de omgeving is geweldig, en logeren graag weer in Villa Sara.

Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
25 jul 2017
Grazie
Ci ha fatto molto piacere avervi ospitato e vi aspettiamo il prossimo anno.
Lorella e Alberto
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren