Google
Meer info
vanaf US$ 2.304,89
Meer info
Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

We waren hier al voor 10:00u, parkeren ging nog redelijk.
We moesten 5 minutjes lopen naar desbetreffende stuk.
We zijn voor het desbetreffende stuk strand afgeslagen en op een rustiger stuk gaan liggen.
Mocht je er voor kiezen om wel te gaan, neem dan zo’n, in NL goedkoop bamboe matje mee. Daar zijn ze verplicht en kosten ze een tientje.
Vergeet ook je waterschoenen niet.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

Ik ben hier in juli 2018 geweest en het was geweldig! Ondanks dat het enorm druk was en de bedjes bijna naast de ander liggen, toch een vrij bedje kunnen vinden. Het water is alsof je in een zwembad staat, zooooo mooi! Ik wil er het liefst nu meteen nog een keer naartoe. Als je het water ingaat vergeet je de drukte en geniet je van dit prachtige pareltje! Zeker een keer doen.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

Gister daar geweest, tegen 16 uur, met wat geluk vonden we n parkeerplaats, omdat sommige mensen, alweer weggingen.
We waren in de buurt, dus toch maar even kijken, vóórdat we er een hele dag naar toe zouden gaan.
Het viel me tegen hoe klein t was, echt een mutvolle kleine postzegel.
Het water is prachtig, en t zandhelderwit, maar verwacht geen gezellig dagje strand, veeeel te vol.
Blij dat we het gezien hebben, voor ons geen stranddag waard. met veel moeite hebben we onze inmiddels klem gezette huurauto er tussenuit gekregen, ik zeg met gierende banden....
Er zijn zovéél veel fijnere ook mooie stranden, zoals bijgevoegde foto.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Als je even de 100.001 bezoekers die als zeehonden liggen te zonnebaden op 1 strandhectare vergeet, is het een prachtig stuk natuurschoon, en ja dat is niet voor niets. Alles wordt daar goed financieel uitgebuit voor de toeristen/bezoekers. Wij waren daar dus puur als wandelaars en hebben ons verbaasd over de bijna hysterische wijze waarop mensen ergens zo graag bijna op elkaar wil zitten. Ook de hoeveelheid auto’s die kilometers lang voor €2,00/uur stonden geparkeerd. Op het strand mocht je alleen zitten als je een matje meehad en deze onder je handdoek plaatste. Je mocht namelijk geen zand meenemen wat ‘eventueel’ in je handdoek zou gaan zitten!. Die matjes werden door de talrijk aanwezige Afrikanen te koop aangeboden.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Nog nooit zulke mooie kleuren zee in Europa gezien. Waanzinnig mooi strand, heel lang ondiep. Alleen smorgens héél vroeg kan je de schoonheid ervan zien. De rest van de dag is iedere cm van het strand bedekt met handdoekjes met toeristen. Voller dan vol. De heerlijke ondiepe zee vol met selfie-makende dames. Jammer

Datum van activiteit: augustus 2019