Opslaan

Beschikbaarheid controlerenVolledige productbeschrijving bekijken

Google
Manieren om La Pelosa Beach te ontdekken
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Je kan naar de toren zwemmen of zelfs er naar toe waden .
Wel zeer druk aan het witte strand midden Julie dat zeer gelijdelijk af gaat. We zaten dan ook verderop op de rotsen in de buurt van de toren. Hier is de ondergrond rotsachtig maar wel veel meer vissen dan aan het witstrand. Zeker een aanrader om hier te gaan zitten als je gezelschap ouder is dan 15 jaar

Beoordeeld op 30 juli 2018 via mobiele applicatie

Op onze reis door Sardinië wilden we dit strand zeker aan doen. Het staat bekend als één van de mooiste stranden. Qua water zeker mee eens. Prachtig helder, blauw, en dat heel ver de zee in. Helaas was het er zo verschrikkelijk druk dat dat voor ons de schoonheid eraf haalde.

Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

We zijn eerder de dag naar een strand onder Stintino gegaan, omdat we hadden gelezen dat het hier erg druk kan zijn in het werkend en ook lastig is met parkeren. Na het strand bezoek lekker in Stintino gegeten en toen doorgereden naar La Pelosa beach. Hier van de zonsondergang genoten op een vrijwel leeg strand.

Beoordeeld op 10 juli 2018 via mobiele applicatie

Een mooi strand met een helder blauwe zee
Heel erg druk je ligt echt heel dicht tegen elkaar aan.
Ook heel veel huis-regels en er is echt veel controle op en wee je gebeente als je er niet aan houdt😁

Beoordeeld op 9 juli 2018

Op het La Pelosa strand waan je je in de tropen: wit zand en helder blauw water. Meteen aan het begin van de boulevard staat Il Gabbiano Beach Restaurant. Twee luxe strandbedden met parasol kosten € 35,-. Douches en toilet aanwezig, goed restaurant en niet duur. Pizza € 5,-. Strand niet overvol, zelfs niet op zondag. Betaald parkeren, op zondag € 2,50 per uur. Parkeerautomaat aan de weg voor het restaurant, dus je kunt zo even bijvullen. Wij vonden het geweldig. Als je verder doorrijdt kom je op het stuk strand waar je een matje nodig hebt om onder je handdoek te leggen en waar het echt bomvol is. Parkeerplaats is daar veel moeilijker te vinden. Dat stuk wordt aanbevolen, het strand aan het begin van de boulevard is zeker zo mooi.

Website

Route