Beoordeeld op 23 augustus 2016

Rustig en servicegericht hotel, met een fijn groot zwembad. De kamers zijn oké en worden iedere dag schoon gemaakt, maar mogen wel iets beter onderhouden worden (bij ons zaten er gaten in het plafond, we vermoeden voor de luchtcirculatie, en een aantal doodgeslagen insecten tegen de muur). Personeel is erg vriendelijk; van de receptie tot het horecapersoneel. Uitgebreid ontbijtbuffet en afwisselende dineropties (hoewel wij hier geen gebruik van hebben gemaakt). Het hotel ligt net buiten het centrum, vlakbij de jachthaven, maar dat vonden wij eigenlijk wel fijn. In het centrum kun je heerlijk eten en een terrasje pakken. Zeker een aanrader voor een verblijf in Santa Teresa di Gallura!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 10 augustus 2016

Wij zijn hier geweest eind juni en hebben genoten. Vriendelijk en Engels sprekend personeel. Elke dag worden de kamers schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Het ontbijt is goed, wel elke dag hetzelfde, maar dat vonden wij geen probleem.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 8 augustus 2015 via mobiele applicatie

Wat positief opvalt bij aankomst is het zeer vriendelijke en behulpzame personeel bij de receptie. Dat heb ik in Italië wel vaker anders meegemaakt. Tevens de aanwezigheid van het hotel hondje dat opvalt. Lief beestje, geeft een leuke sfeer. Honden zijn hier toegestaan, maar verder ben ik er geen een tegen gekomen. Het lijkt erop dat hier in het hoogseizoen weinig gebruik van word gemaakt.

De kamers zijn zeer ruim en leuk ingericht. Koelkasten is aanwezig. Minpuntje is dat de temperatuur van de douche enorm varieert op het einde van de dag. Met name de hete kant op. WiFi is gratis, elke dag even de code ophalen die voor twee apparaten geschikt is. Heb je de tablet bij, dan word het dus kiezen tenzij je alleen reist.
Ontbijt bied voldoende keuze en lekker aan het zwembad genuttigd worden. Het zwembad word mooi onderhouden, tip: meer parasols plaatsen. 6 voor het hele zwembad is te weinig, zeker in het hoogseizoen.

De afstand tot het hele gezellige centrum is 1,3 km. In de avond goed te lopen, overdag in de hitte toch net te ver. Parkeren is gratis en levert geen problemen op.

Conclusie: 4 van de 5 bolletjes.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 3 augustus 2015 via mobiele applicatie

Aardig personeel, alles is opvallend schoon, grote kamers, nette badkamers, rustig zwembad, lekker eten in het restaurant. Kluisje, haardroger, minibar, goede spiegels, veel kastruimte. Helemaal prima. Wij blijven hier twee weken en zeer naar tevredenheid

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 22 juni 2015 via mobiele applicatie

Leuk en schoon hotel net buiten Santa Teresa Gallura ... Restaurants alsmede supermarkt zijn op loopafstand (het centrum is 1 km lopen!). Ontbijt buffet is prima. We hadden een kamer inclusief balkon (we hadden echter wel beperkt uitzicht!) maar voor de frisse lucht, zeker s'nachts wel fijn. Verder leuk zwembad dus wat ons betreft een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2015