Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 98
FindHotelUS$ 98
eDreamsUS$ 98
Beoordeeld op 22 oktober 2016

Prima hotel op een schitterende locatie op een klif aan de baai.
Personeel is zeer behulpzaam en attent. Kleine maar goede kamers met allemaal zeezicht. Leuk klein zwembad om even snel een duik te nemen. Prima hotel als uitvalbasis om de westkust te zien. Leuk klein dorp met een paar eetgelegenheden.
Strand op 2 minuten de trap af. Kortom een aanrader.

Kamertip: Alle kamers zijn met zeezicht
Beoordeeld op 8 oktober 2016

Hotel dat net aan de rand van de baai staat. Dus mooi uitzicht en rustige ligging.
Net als veel andere hotels op Sardinië erg populair bij motorrijders (vooral Duitse motorrijders).
Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt zowel zoet als hartig en ruim voldoende.
Dinerkaart bied voldoende afwisseling wanneer je hier een paar dagen doorbrengt.
Prima uitvalspunt om de westkust te verkennen.

Beoordeeld op 30 september 2016 via mobiele applicatie

Hotel met een prachtige ligging.Alle kamers hebben zeezicht.Geweldig om steeds weer te zien..Vriendelijk personeel,goed ontbijt en nette en zuivere kamers.Restaurant is goed maar in de buurt kun je ook heel lekker eten.Zoals in de strandtent op 200mtr afstand.

Beoordeeld op 26 september 2016

Het meest opvallende en mooie van dit hotel is de rustige ligging en het magnifieke uitzicht over zee vanuit alle kamers. Elk moment is de aanblik weer anders uit, je raakt niet uitgekeken. Het strand is op loopafstand, evenals een paar restaurantjes (bijv. de strandtent) waar je prima kunt eten. Maar ook in het hotel zelf is het eten goed. De omgeving is mooi en er is genoeg te doen. Zeker een aanrader!

Beoordeeld op 24 september 2016

Fijn hotel, prettig en vriendelijk personeel, goed en zeer uitgebreid ontbijt.
Prachtig zeezicht vanuit de kamer, alle kamers schijnen zeezicht te hebben dus dat is mooi.
Goede kamers, met prettig sanitair.
Heerlijk zwembad.
Santa Catarina is verder een gezellig klein maar fijn plekje, strandtentje is een absolute aanrader.