Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (32)
Beoordelingen filteren
32 resultaten
Waardering van reizigers
11
8
8
3
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
11
8
8
3
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
16 - 21 van 32 beoordelingen
21 april 2018 beoordeeld

De kamer is mooi ruim en schoon. Zeezicht is een ruim begrip, want kamers met uitzicht op een muur waarvan je hangend over het balkon ook de zee kunt zien hebben ook zeezicht. De kamers zijn erg gehorig.Het ontbijt is ok. De lunch hebben wij er nooit gegeten, maar het diner is zeer matig. Het eten is lauw of koud. De wijn is vaak op tijdens het diner. In de bar wordt tot 22.00 uur alles geschonken in plastic bekertjes, die met een beetje wind op het terras wegwaaien. Thee zit in een grote pot en wordt `s ochtends gezet. Geen heet water en een theezakje verkrijgbaar. Geen flessen water op de kamer en de koffie is van slechte kwaliteit. De hamburgers werden bij ons niet gebakken, want het was nog te koud? De pizza`s zijn redelijk.
Castelsardo is aardig, maar er is niet veel te doen. Om iets in de omgeving te zien, heb je een auto nodig. Boek deze vooraf in Nederland. Dat bespaard veel geld.
De excursies zijn niet best.

Kamertip: vraag een kamer aan de voorkant van het hotel, dus zicht op de weg!
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Berelijn
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KIWIBEACHRESORTS, Manager van Hotel Pedraladda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2018

Beste Berelijn,
Fijn om te horen dat u de kamer mooi vond. Het spijt ons dat u het eten u niet naar wens was. Wij snappen dat het niet prettig is wanneer het eten al koud is. Uw opmerkingen hebben wij genoteerd en zullen wij in overweging nemen. Het is onze hoop u een andere keer te verwelkomen en u een betere ervaring te geven.
Met vriendelijke groeten, Pedraladda Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op dit moment verblijven wij in dit hotel.
Het is een lowbudget hotel all in concept.
Drank is enkel cola water sinas witte en rode wijn limoncello lokaal rum of gin geen tonic koffie uit pot en thee uit pot geen andere warme drank en bier alles plastic bekers behalve warme drank rest tegen betaling.
De snack is rond 16 uur toast van de lunch met kruidenboter.verder niks verkrijgbaar.
Het eten is buffet en zelf drank tappen uit automaat.Het eten is goed maar niet uitgebreid.enkel het dessert is een appel iedere dag 1 soort fruit. Bij diner 1 klein toetje in een glas meer niet.
WiFi is 3 euro per dag geld in het hele hotel en als het werkt een ramp.
De kamer is schoon geld voor het hele hotel.geen tissues op de kamer en wij hadden gebruikte shampoo op de kamer staan.Geen dekens voorzien op de kamers.
De 2 openbare toiletten in het hotel zijn iedere dag kapot.Geen Nederlandse zenders op de tv.
Een zandstrand vind u enkel ver weg van het hotel.
In het dorp zelf is weinig te doen.beste huurauto nemen op vliegveld bij het hotel betaald u een drievoud hiervan.
Bus kan ook goedkoop maar wel een tour door ieder dorp bv naar Sassari enkel 3 euro pp.
En als laatste het hotel deelt boetes uit als je bv een handdoek meenemen naar het zwembad of als je drinken, eten meeneemt buiten de bar of restaurant.
Kort gezegd volgende keer een ander hotel uitzoeken.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
3  Bedank de coole g
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KIWIBEACHRESORTS, Manager van Hotel Pedraladda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2018

Beste Rademakers,
Het spijt ons dat uw verblijf bij ons niet helemaal gegaan was zoals gepland, onze excuses daarvoor. Wij snappen dat dit wat frustraties kan opleveren en dat wil je juist niet wanneer je op vakantie bent. Uw opmerkingen staan genoteerd en zullen in overweging genomen worden. Wij hopen u van gedachte te veranderen en u een andere keer een prettige ervaring mee te geven.
Met vriendelijke groeten, Pedraladda Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 juni 2018 beoordeeld

Verbleef: mei 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: april 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
28 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie
Google-vertaling

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KIWIBEACHRESORTS, Manager van Hotel Pedraladda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken