“Top restaurant!!”
Beoordeling van Al Castello

Al Castello
Geclassificeerd als nr. 1 van 77 Restaurants in Castelsardo
14 september 2019 beoordeeld

Vanmiddag geluncht op het gezellige dakterras van dit mooie restaurant. Uiterst gastvrij ontvangen, goed en snel bediend door het vriendelijke en vrolijke personeel. We namen een voor- en hoofdgerecht (allemaal vis) en een nagerecht. Dit smaakte allemaal voortreffelijk en de borden waren prachtig opgemaakt (zie foto's). We dronken er een heerlijke lokale Fermentino wijn bij. De prijs-kwaliteit verhouding is prima. Zij snappen wat hospitality is! Een absolute aanrader als je in Castelsardo bent!!

14 september 2019 beoordeeld

Hun liefde voor de Italiaanse keuken is hartverwarmend.
Zij hebben zo goed voor ons gezorgd!.
Super verse vis ,kreeft en het beste vlees, de daarbij geserveerde wijnen complementeren de gerechten.
De tweede keer dat wij er gingen eten konden we buiten op het terras dineren de warme zwoele wind en de lichtjes maakte het nog meer een avond om niet te vergeten.
Daarom adviseer ik iedereen om bij deze twee super gastvrije heren te gaan dineren!
Geniet van de prachtige gerechten en de mooie wijn en de liefde van Luigiano en Roberto!
Lieve groet van Joop&Winifred

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader om hier te gaan eten. Super lekker eten, een mooi glas wijn en de borden worden mooi opgemaakt. Personeel is super vriendelijk en zeer attent. Echt genieten dus! Vergeet geen dessert te nemen. Zó lekker! Zeker gaan als je in Castelsardo bent.

9 augustus 2019 beoordeeld

Zalig gegeten. Wat anders dan de meeste menukaarten in Castelsardo. We werden echt verrast door het lieve personeel. Er werd rekening gehouden met mijn glutenallergie. Je zit heel leuk boven op het dak in gezellige zitjes. Met 2 personen gezellig en goed verwend voor 75 euro.

Datum van bezoek: augustus 2019
27 juni 2019 beoordeeld

Het personeel en de twee eigenaren zijn super aardig. Je werd keurig bediend en ze waren zeer vriendelijk. Ik mocht zelf allerlei soorten wijn proeven voordat ik een glas ging uitkiezen, verder vonden we het toetje niet heel lekker maar deze hoefde we dan ook niet te betalen, echt goede service dus. Na afloop nog 6 gratis limoncello's zitten drinken met de eigenaren, het was voor ons echt een top avond.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Al Castello bekeken, bekeken ook

Castelsardo, Province of Sassari

In Al Castello geweest? Deel je ervaringen!