Eric Amstel
Amsterdam, Nederland

Paradijs op aarde

Beoordeling van Hotel Villa Gustui Maris
5,0 van 5 bollen13 mei 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een paradijs. Zo hebben we het ervaren. We hadden kamer 218, met zeezicht. Wat een prachtig uitzicht, over de baai met zicht op het dorp. De kamer is netjes en schoon voorzien van een ruim balkon. Dit kleine boetiek achtig hotel straalt rust en liefde uit. De sympathieke Italiaanse eigenaresse houdt alles scherp in de gaten, alles is hier perfect. De tuin is prachtig, de obers attent, het voelt als een warm bad hier. Is er nou echt niets te klagen? Nou de eieren bij het ontbijt die lijken ons iets te hard doorgekookt. Maar dat is ook echt het enige. Wij komen snel weer terug een top plek in een heel gezellig gebied.
Datum van verblijf: mei 2022
Kamertip: Boek kamer 218. Geweldig uitzicht, royaal balkon.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.6 km van Hotel Villa Gustui Maris
1.0 km van Hotel Villa Gustui Maris
Gratis parkeren
Meer hotels in Cala Gonone bekijken
Beoordeeld op 1 juli 2019 via mobiele applicatie

In het hoge deel van Cala Gonone gelegen hotel. Daardoor vanaf zowel onze kamer als het terras een prachtig uitzicht op het dorp, maar veel mooier nog de baai van Orosei. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi zwembad met voldoende ligbedden en parasols.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2018

Wij hadden een superior room, deze zijn ruim en van alle comfort voorzien . Ook de ligging met zicht op zee was absoluut de moeite waard . Hoewel niet alle personeel een horeca opleiding heeft gehad doen ze toch erg hun best .

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 20 augustus 2017 via mobiele applicatie

Super hotel..vriendelijk personeel behulpzaam,heerlijk zwembad, lekker ontbijt, schone kamers, mooie omgeving , parkeren naast hotel, ligging super mooi op bergtop, stadje en strand goed aan te lopen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 29 juli 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst hartelijk ontvangen en meteen geïnformeerd over "to do and not to do" in de buurt. De ligging is geweldig zeker met het uitzicht over de baai. Kamers zijn ruim, bedden goed. Balkon biedt echter wat minder privacy.
Bootje huren en de baaitjes verkennen vanuit cala gonone is een must, doen!!!

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, zeer netjes en met schitterend uitzicht over cala gonone. Zeer behulpzame receptie met tips over omgeving. Vanuit Cala Gonone is het zeer de moeite waard om boottochtje te maken richting Cala Goritze, schitterende baaien aandoen en genieten van het kristal heldere water. Wij boekten via Daymar (jongedame Sara).

Datum van verblijf: juli 2017