andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Eric R
2 beoordelingen
“Appartement met mooi uitzicht echter in hele "ouderwetse" stijl ingericht”
3 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in april 2018

Het uitzicht van het appartement is prachtig. Het ligt dicht bij het centrum echter heeft wel enkele minpunten. Bij aankomst was er niemand aanwezig dus was erg behelpen. Verder is er géén warm water in de keuken dus moet je warm water met een teil halen uit de doucheruimte. Tevens staat de wc in de douche dus als je in de al krappe ruimte aan het douchen bent is heel de wc nat. Op de voorlaatste dag de moeder van Erika gezien echter die spreekt géén engels maar begreep wel een beetje frans en wij begrijpen wel wat italiaans dus we zijn er wel uitgekomen.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren