“Elk jaar opnieuw !!!”

Geclassificeerd als nr. 3 van 222 Restaurants in Sesto San Giovanni
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
10 januari 2017 beoordeeld

Naar jaarlijkse traditie bezoeken we dit restaurant, de eigenaars komen ons ophalen aan het hotel en brengen ons achteraf ook terug naar het hotel.
Eten is super lekker, en de italaanse gastvrijheid is top !!!
Een echte aanrader !!!

Schrijf een beoordeling

29 december 2016 beoordeeld

Zoals vorig jaar weer op 26/12 naar Morganti gegaan. Er zijn weinig restaurants open die dag. Terwijl de pasta's echt goed waren, viel de antipasto van gemende vis heel erg tegen. De mosselen waren rond uit slecht en één persoon is er echt ziek van geweest.
Bediening zoals altijd vriendelijk.

21 december 2016 beoordeeld

We werden ontvangen met een glas prosecco van het huis, goede uitleg van de kaart en vriendelijke vlotte bediening. eten meer dan goed alles super vers en huisgemaakt tegen vriendelijke prijzen. Echte Italiaanse ambiance, gekeuvel gelach en gezelligheid maar dat vinden wij juist leuk anders hadden we wel een toeristenrestaurant gekozen wat dit absoluut niet is. Dus voor echt goed Italiaans eten moet je hier zijn.

18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een culinair feest. Gecombineerd met Italiaanse hartelijkheid en passie. De keuken is fenomenaal. Nog nooit zo'n fantastische ossobucco gegeten.

26 april 2016 beoordeeld

Aan de buitenkant niets bijzonders, maar als de deur open gaat treed je echt Italie binnen. Volle tafels, alleen maar Italiaans te horen. We hadden gelukkig gereserveerd. We kregen gelijk een prosecco van de zaak met bruschetta. Daarna gekozen voor het menu degustazione. Een gigantische antipasta, daarna risotto en ravioli, entrecote met gebakken aardappels, tiramisu, espresso met koekjes en als laatste kwam de fles limoncello op tafel. En dit allemaal voor €35. Heerlijke avond gehad.

Ristorantemorganti, Proprietario van Ristorante Morganti Enoteca, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2016

Ciao, grazie per la tua recensione e complimenti! Ci fa piacere leggere che ti sei trovato bene, e che tornerai. Ti aspettiamo presto, per farti provare anche altri piatti. Un saluto da tutto lo staff del Morganti!

Reizigers die Ristorante Morganti Enoteca bekeken, bekeken ook

Sesto San Giovanni, Province of Milan

In Ristorante Morganti Enoteca geweest? Deel je ervaringen!