“Uit eten op vakantie”

Keukens: Grieks, Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en sympathiek personeel.
Gezellig om er te zijn. Een aanrader om hiernaartoe te gaan.

Datum van bezoek: september 2020

23 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant. Vlotte bediening. Uiteraard vooral vlees. Prima eten. Voorgerecht van paddenstoelen was ook erg lekker. Zelfs de rode en witte huiswijn zijn hier lekker :). 10 minuten lopen richting de haven (vanaf Cactus Villa/Aloë villa), het zit dan aan je linker hand. Groot terras dus het kan niet missen. Vergeet vooral niet mijn lieve vriend hond wat eten te geven :).

Datum van bezoek: september 2020
9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben eten afgehaald bij dit restaurant. Was prima eten.
Eten was nog goed warm bij thuiskomst.
Uitgebreide keuze qua menu

Datum van bezoek: augustus 2019
27 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen laat aan, schoven om half Elf aan tafel. Dit was prima. We hebben tweemaal de mixed grill besteld en hebben twee verschillende borden gekregen. De een met overwegend speklapjes, en de ander een stukje biefstuk en twee koteletten. De ander geen biefstuk maar wel nog wat andere soorten. Kregen sterk de indruk dat de restjes nog even snel op,de grill waren gegooid.

Bediening was prima en uiteindelijke tegen een redelijke prijs redelijk goed gegeten (daarom ook drie sterren)

Datum van bezoek: juni 2019
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten! De porties zijn aan de grote kant maar het eten is erg goed en niet duur! Het dessert van het huis was heerlijk.
Echt een aanrader om een keer te gaan eten!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Steak house bekeken, bekeken ook

Perdika, Thesprotia Region

In Steak house geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.