“Zeer mooi strand. Toffe bar.”
Beoordeling van Boufos Beach

Boufos Beach
Geclassificeerd als nr. 9 van 19 dingen om te doen in Sissi
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld

Tof strand. Let op wel zwem slippers meenemen. Allemaal rotsen in zee. Stoelen kosten 8 euro (2 pers.) voor een hele dag.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi strand. Terplekke kan je strandbedjes en een parasol huren. Om in de zee te komen heb je absoluut waterschoenen nodig. Anders wordt het zwemmen geen succes. Je kunt terplekke lekker iets nuttigen.

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi klein strandje, goede stoelen niet te duur voor de huur, leuke strandbar met voor de echte Hollanders kroketten en frikandellen

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 8€ per dag kun je 2 bedjes en parasol huren. Wij zaten in het naastgelegen hotel Sissi Bay en konden via een wat lastig te bewandelen pad naar beneden het strand bereiken (geen trap of aangelegd pad, je loopt via de rotsen naar beneden). Ook was er een shuttle service die 3x per dag naar het strand ging.

Het strand zelf is niet te groot en vrij rustig, ondanks dat er best wat mensen waren meestal. Wel vond ik het zonder waterschoenen niet te doen om de zee in te gaan. Waar je het water inloopt liggen grote kiezelstenen, die overgaan in rotsen en daar waar je niet meer kan staan zand. Wel kun je bij alle souvernirwinkeltjes hier voor slechts 7,50 waterschoentjes kopen. Als je die hebt vind ik het zeker een aanrader omdat je ook best leuk kan snorkelen. Er zitten veel gekleurde visjes tussen de rotsen.

Ik zou het wegens de stenen en de weg ernaartoe niet aanraden voor mensen met kleine kinderen.

Bekijk meer beoordelingen
2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee stoelen en een parasol te huren voor 8 euro. Mooi strand om zo te zien, ook bij het snorkelen vissen zichtbaar. Minpunt voor ons was wel dat er een klein stukje steenstrand is, wat het onprettig maakt om over te lopen. Hierna volgen rotsen. Mooie hoge golven hier. Ik zou het eenieder aanraden die steenstranden geen probleem vindt. Erg dichtbij hotel Sissy Bay.

Reizigers die Boufos Beach bekeken, bekeken ook

Malia, Heraklion Prefecture
Sissi, Lasithi Prefecture

In Boufos Beach geweest? Deel je ervaringen!