Hoogtepunten uit beoordelingen
Ontspanning

Een super ontspanning zeker als je eerst de vissen hun werk laat doen en daarna voor een ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld

vanaf US$ 105,09
vanaf US$ 45,20
vanaf US$ 65,54
Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hele leuke ervaring begonnen met een kwartiertje uitgebreid naar half uurtje , goede uitleg van een zeer vriendelijke Nederlandse dame . Op het einde de voetjes nog eens mooi ingesmeerd en gemasseerd. Top

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 6 juli 2019

Een heel vriendelijke dame!
De verzorging van de voeten is zeer goed.
Je kan volop tot rust komen en genieten van het uitzicht.

Zeker de moeite waard!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 4 juli 2019 via mobiele applicatie

Sisi is natuurlijk hartstikke gezellig, met mooie uitzichten over de haven en het water. Wij waren er nog net in het voorseizoen, dus het was best rustig. Wij houden er van! We liepen toevallig langs Sisi Fish Spa en ik realiseerde me dat ik dit altijd al een keertje wilde doen. Beetje getwijfeld bij de deur, foldertje gelezen en naar binnen gestapt. Geen moment spijt gehad, wat is dit leuk om te doen! Bovendien is deze Fish Spa echt goed en verantwoord, geen zorgen. Caroline spreekt meerdere talen en is zelf Nederlands. Vanaf het moment dat wij binnenkwamen voelden we ons welkom. Caroline weet waar ze mee bezig is. Behalve dat het leuk is kan zij je alles vertellen over de visjes en de voordelen voor je voeten. (of handen) Alles is schoon en mooi - echt een ervaring. Als je met je voeten in een bak met visjes zit heb je mooi uitzicht over het water. En je man kan gewoon bij je komen zitten voor de gezelligheid als hij niet wil. ;-)
Vooraf worden je voeten heerlijk gewassen en ingezeept. Achteraf krijg je een heerlijke creme om ze mee in te smeren en te voelen hoe zacht ze zijn. Caroline kan je als lokaal bewoonster ook de goede restaurantjes aanbevelen. Want laten we eerlijk zijn: het is allemaal best toeristisch en garantie op kwaliteit heb je niet altijd. (kiezen is soms ook gewoon lastig!) Kortom: mijn tip is: loop niet voorbij en ga naar binnen! Dankjewel Caroline!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 12 mei 2019 via mobiele applicatie

Voor het eerst de voetjes in een bak met visjes gedaan en ik moet zeggen, het was een unieke ervaring.
Uitgebreide uitleg vooraf gekregen en toen voetjes derin en genieten maar.
Het was zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 6 juli 2018 via mobiele applicatie

Superervaring voor ons 4. Eerst een volledige uitleg in het Nederlands en de kids mochten zelfs eens de vinger in het aquarium stoppen op het gevoel te leren kennen. Een superervaring die je echt eens moet beleven en helemaal niet duur.

Michiel en jolan en ouders

Datum van activiteit: juli 2018
Katerina L, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες van Sisi Fish Spa Therapy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2018

Dank je wel allemaal!!