Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (929)
Beoordelingen filteren
929 resultaten
Waardering van reizigers
237
343
196
95
58
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
237
343
196
95
58
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 929 beoordelingen
Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel. Ontbijt, lunch en diner heel goed en uitgebreid. Kamers zijn groot en schoon. Prima bedden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bij Mevis een auto gehuurd om de omgeving te bekijken. Geen kleine of verborgen letters en volledig verzekerd. Strand een paar honderd meter van het hotel verwijderd. Shuttle bus rijdt regelmatig tussen hotel en het strand. Is gratis.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
2  Bedank ceescees w
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SissiBayHotel, Public Relations Manager van Sissi Bay Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2018
Google-vertaling

Dear ceescees w,

Firstly we would like to thank you for choosing our hotel for your holidays and for the time you spent to share your feelings on your recent stay. It is always a pleasure to read that our guests have enjoyed their stay at Sissi Bay Hotel&Spa, as this makes our work worthwhile.
Guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that. We are happy that our hotel and our staff were able to meet all your needs and wishes during your stay.

We hope to welcome you again to our beautiful island and have the chance to accommodate you in Sissi Bay Hotel&Spa for one more time.

Warm Regards!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 april 2018 via mobiele applicatie

Kamers voldoen, zijn netjes en schoon. Personeel heel vriendelijk. All incl. af te raden , ga dineren verderop. We hebben vaker all Inc. gezeten en dat was prima......hier was t niet heel best. Verder prima vertoeven.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
3  Bedank sw4gmonk3y
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SissiBayHotel, Guest Relations Manager van Sissi Bay Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2018
Google-vertaling

Dear sw4gmonk3y,

We thank you for your kind words and nice review! We are always glad to hear that people are satisfied with our services, that makes all the work worthwhile! We hope to see you again should you ever return and we would be more than happy to welcome you here at Sissi Bay Hotel & Spa for your stay and offer you the original Cretan hospitality in the future.

Kind regards!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 november 2017 via mobiele applicatie

Sissi Bay Hotel was voor ons een fijn hotel .Eten was goed - Waren ook blij met de kamer was naast de bar aan de weg maar voor ons totaal geen probleem .Personeel zeer vriendelijk .Verwacht geen luxe als je daar naar op zoek bent .Want dit hotel is gewoon een goed hotel wat gezellig is en voor rust als je niet van drukte houd .Tip huur een auto of een quad om dingen te zien .Sissi is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn .

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
1  Bedank Josje B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SissiBayHotel, Public Relations Manager van Sissi Bay Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018
Google-vertaling

Dear Josje B,
Thank you to for taking time to express your feelings on Trip Advisor about your holidays at our hotel. We certainly make every effort to deliver a high standard of customer service to all our guests and it is always encouraging to receive such appreciation.

We are proud to read that the gastronomy offer was totally up to your satisfaction; in Sissi Bay Hotel&Spa we know that meals are a very important aspect of our guests’ experience and we are glad to hear that we could exceed your expectations on this occasion.

Warm Regards!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 november 2017

Bij een laat aankomen, goed ontvangen bij de receptie. Een Nederlandstalige receptionist heeft mijn dochter van 10 en mij prima ontvangen. Ook kregen we nog een bon om in hun restaurant aan de overkant gebruik te maken van een koud buffet. Dat was erg fijn na een lange vertraagde vlucht. We kregen een bord met voldoende beleg en boter salade en broodjes
Ook bij de bar konden we gewoon drinken halen, ivm een All-inclusive concept.

Het gebouw Hotel is opgedeeld in twee gedeeltes.
Er loopt een weg tussendoor.
Hoofdgebouw strandzijde ontbijt en diner restaurant zwembaden en Hotel Spa kinderkidsclub zwembad zijn dus opgedeeld.

Onze kamer was zeer ruim.
De bedden vonden wij prima, en we hadden een zitje voor onze kamer. Heerlijk buiten zitten als je dochter al ligt te slapen.
De airco moet je bijboeken! Hou daar rekening mee als je hier gebruik van wilt maken.
Al is het misschien wat als Accommodatie zijnde hier in de zomermaanden een aanpassing op te gaan doen. All-Inn is All-Inn...hint hint.

Verder is het ontbijt echt prima! Ook de ontbijt medewerksters en koks dikke vette pluim!

Sommige personeelsleden-obers, daar denk ik het mijne van! En daar heb je het weer All-Inn is All-Inn dus laat mensen plaatsnemen aan tafel als ze wat eerder zijn voor het diner. Laat ze alvast één drankje bestellen als ze willen chillen voor het eten aan. Een vakantie is voor velen waar ze naar toe leven, waar ze hard voor werken! En dan mag het even speciaal zijn. Lees dat mag echt! Ik werk zelf in een viersterren hotel en ik wil ook dat de gasten zich fijn voelen. En een stapje een vriendelijk gebaar kan al zoveel extra meer boost geven. Doe er wat mee, ik weet dat het voor het restaurant/bar personeel heel hard werken is. Ook op vrolijk vriendelijk aardig te blijven is een focus voor nodig, dat gaat na de laatste zomer maand niet meer zo van harte omdat de energie misschien ontbreekt, maar probeer het toch. Het kan echt het verschil maken.
Maar over het algemeen is het aardig personeel.

Housekkeping medewerkster Diep Respect! Wat een harde werksters. De kamer was altijd schoon, en netjes.
Handdoeken keurig bijgevuld!
Een shampoo bij de zeep toevoegen op de kamer zou fijn zijn.
Maar echt verder was het dik in orde.
Het viel me op dat de badkamer geen ventilatierooster heeft.

Verder hebben de zwembaden allen zoutwater.
Het hotel ligt dichtbij de zee, echt prachtig. Maar de zee inwandelen kan niet. Ik zou naar het strandje verderop gaan, kan per pendelbus.
Maar een kort wandelingetje is net zo leuk en mooi.
Wel waterschoenen dragen ivm met de stenen. En als er wind staat even rekening houden met de ruwe golfslag. Je drijft al snel richting de rotspartijen. En het kan voor kinderen best uitputtend zijn om je staande te houden. Maar wij vonden het wel leuk. De eigenaar van de strandstoelen houd een flink oogje in het zeil. en fluit er flink op los om je te waarschuwen. Ik zag hem geregeld te hulp schieten. ( zelfs iemand uit het water vissen om ongelukken te voorkomen )

Sisi centrum is verder ook prima, gezellig en knus.
Soms een wat maffe benadering van de locals maar dat hebben we voor lief genomen.
In een bakkerij werden we niet echt behulpzaam ontvangen.
Niet leuk zitten!
Dus snel weer weggegaan, om de rest van de vakantie maar nooit meer heen te gaan.

*Een visrestaurantje in de knusse haven is daarentegen echt de moeite waard! Eigenaar kaal hoofd is een prachtig energiek persoon en topgast die ook aan kinderen denkt! Wat een topteam, en een top keukenbrigade. Heerlijk gegeten.
Mocht ik ooit nog weer eens terugkomen dan schuif ik maar wat graag aan in dat restaurantje in de haven.

*De Happy Train is een aanrader!
Ga dit gerust doen, korte of lange route wij hebben genoten.

*Ook het Waterglijbanenpark was erg leuk!

Kamertip: Ik zou toch zeezicht kiezen!
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
3  Bedank 283kristelb
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SissiBayHotel, Public Relations Manager van Sissi Bay Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018
Google-vertaling

Dear Kristel B,

We are very grateful for the time you took out of your day to share your satisfaction with the travel community of Trip Advisor. We certainly make every effort to deliver a high standard of customer service to all our guests and it is always encouraging to receive such appreciation.

We are so pleased to read that you liked our beautiful grounds, views and facilities. Our hotel consists of small clusters of buildings dispersed throughout the hotel’s site, which gives the impressions of a village. The principal concern of our professional architect and member of the shared company was the respect of the rural landscape and the creation of a human dimension hotel.

Moreover, we are very happy for your positive mention to our food. We follow a two weeks’ menu rotation for our guests so as to guarantee the possibility to savour many different flavours at every single meal and make the food one of the best added values to their holiday among us. We are also trying strongly to support the Cretan diet which is based in vegetables, fruits and of course the famous olive oil.

Greetings from all staff members and we are looking forward to serving you again on your seventh stay with us. We will continue to work hard to earn your business, and we want you to know that your continuing support means a great deal to us!

We hope that you had a pleasant journey back home and look forward to welcoming you back in the near future and provide you with an even better Sissi Bay experience! In the meantime, please follow us at facebook.com/SissiBayHotel and stay in contact.

Best Regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 september 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben 10 dagen in hotel Sissi bay gelogeerd. We werden vriendelijk ontvangen door een Nederlandssprekende receptionist. Al het personeel draagt naamkaartjes met daarop de talen die ze spreken. Iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam. Er wordt duidelijk veel aandacht besteed aan het schoonhouden van het hotel want ik heb nooit ergens rommel of vuil zien liggen. Als je je bord leeg had werd deze ook gelijk opgehaald door de obers.

Het eten was erg goed en afwisselend. Het ontbijt was wel elke dag hetzelfde, maar erg uitgebreid. Het avondeten is geen dag hetzelfde geweest waardoor het ook niet ging vervelen. Er werd ook altijd op tijd aangevuld. Ik was verrast dat naast bier en fris ook gewoon mixdrankjes geschonken werden onder het all in concept (wodka, rum, likeur). Wel van lokale merken. Ze waren ook zeker niet zuinig met inschenken. Wel is te proeven dat de frisdrank aangelengd lijkt te zijn met water. Ik vond het wat jammer dat je voor de griekse avond 10€ moest betalen, ook al had je all inclusive geboekt. Wij hebben ervoor gekozen niet mee te doen maar moesten hierom wel vroeg eten, all inclusive gasten die niet meededen konden tussen 6 en 7 eten en mochten daarna niet meer aan de achterzijde van het hotel bij het restaurant of bar komen.

Er waren 3 buitenzwembaden en wij hebben nooit hoeven zoeken naar een ligbedje. Overal was wel plek en mogelijkheid in de schaduw onder een parasol te liggen. Wel waren de zwembaden een stuk kleiner dan ik verwacht had en waren deze gevuld met zout water. Daarnaast was de zee bij Boufos beach inderdaad op een meter of 300 afstand te vinden. Wel moet ik zeggen dat het pad ernaartoe een beste uitdaging is (loopt soms wat stijl naar beneden en je loopt over de rotsen), dus niet voor kinderen of mensen die wat minder ter been zijn. Wel gaat er ook 3x per dag een pendelbusje vanuit het hotel.
Ook zijn de ligbedjes op het strand niet inbegrepen en kosten 2 stoelen met parasol 8€ voor een dag. Het strand is van kiezels en ook in de zee moet je over stenen, dus ik moest wel waterschoentjes kopen. Ik zou het strand/zee dus niet aanbevelen voor kinderen. Voor ons volwassenen met waterschoenen was het prima te doen. De zee was rustig en je kon er verrassend leuk snorkelen. Zaten veel gekleurde visjes.

De kamer was klein, ik schat rond de 12 m2 met een badkamer van 4m2. Dit was even wennen. Airco zat niet inbegrepen
(8€per dag) en de bedden waren behoorlijk hard. Wel werden de kamers elke dag keurig schoongemaakt, incl nieuwe handdoeken. Prima kamer, maar ik vond dit geen 4*.

Er is genoeg te doen in de omgeving en de hotelreceptie kan je helpen dingen te reserveren incl. Transfer. Ik vond Kreta en Sissi een erg mooie locatie om te genieten van zon, zee en strand. Wij hebben absoluut genoten, maar hadden misschien iets te hoge verwachtingen vooraf.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
2  Bedank Leonie H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SissiBayHotel, Public Relations Manager van Sissi Bay Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2017
Google-vertaling

Dear Leonie H,

It is great to hear that you had a nice and relaxing stay at our hotel. We certainly make every effort to deliver a high standard of customer service to all our guests and it is always encouraging to receive such appreciation.

Your kind comments regarding our staff are greatly appreciated as customer care is among our highest priorities. Our staff has in depth knowledge of our service and standards, and they are often referred to as the hotel’s greatest asset by our guests.

All your wonderful comments regarding the cleanliness of our property are so gratifying for all of us at Sissi Bay Hotel and give us strength to continue working hard as cleanliness is among our highest priorities.

Moreover, we are very happy for your positive mention to our food. We follow a two weeks’ menu rotation for our guests so as to guarantee the possibility to savour many different flavours at every single meal and make the food one of the best added values to their holiday among us. We are also trying strongly to support the Cretan diet which is based in vegetables, fruits and of course the famous olive oil.

Concerning the mattresses please be informed that all bed mattresses were replaced
recently with new anatomical ones in all rooms, but we can understand that this is a subjective issue. Next time, feel free to ask the Reception staff to provide you with blankets as toppers in order to make your bed softer. They will be glad to help you.

It is true that there is sea water in our pools, which is much healthier, but there is also chlorine according to the relevant regulations. Once guests are used to the pools being salty, they usually prefer it. We are glad to know that you fully enjoyed our adults’ only Relax Pool, which is perfect for couples who are seeking for peace and quiet

It will be our pleasure to serve you and your friends again should you decide to visit us again! Till then stay in contact by joining us at facebook..

Best regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken