“Mooie rustige locatie.”

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Reserveringen
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het centrum van Sissi.
Perfect om vanop het terras de zonsondergang te zien.
Grote menukaart en zeer lekker eten.
Niks speciaals, gewoon goed.
Zeer vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2018

19 mei 2018 beoordeeld

De bediening is hier erg vriendelijk en de gyros is de lekkerste die we ooit gegeten hebben!! Je kunt hier wel een hele dag blijven zitten zo met uitzicht op zee. Wil je de lekkerste Gyros eten dan zul je naar Avra moeten en geloof me dat is zeker geen straf!!

Datum van bezoek: mei 2018
16 januari 2018 beoordeeld

Wij hebben heerlijk vis gegeten in SiSi (een prachtige bijna tropische oase) aan een binnenhaven. Een plaatsje vol verrassingen.
Wij waren de laatste, maar er werd geserveerd alsof we de eerste gasten waren.
Een mooie herinnering

Datum van bezoek: september 2017
19 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie. Heerlijk vers eten. Zeer uitgebreide kaart en nog veel meer naast de kaart mogelijk. Vriendelijke bediening. Rustige muziek. Heerlijke zachte stoelen. Alle ingrediënten om echt te genieten!!

Datum van bezoek: juni 2016
13 juni 2014 beoordeeld

Wij waren hier met onze 2 kinderen van 1 en 4 en de meiden die daar werken zijn zo lief voor de kinderen! De hele vakantie wilden ze daar eten. Eten is ook heerlijk, uitgebreide kaart, prachtige ligging en mooie zonsondergang als toetje!

Datum van bezoek: juli 2013
    • Sfeer

Reizigers die Avra bekeken, bekeken ook

Sissi, Lasithi Prefecture

In Avra geweest? Deel je ervaringen!