“Super goed”
Beoordeling van Steak Brothers

Steak Brothers
Geclassificeerd als nr. 1 van 45 Restaurants in Goch
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden nog heerlijk een avond buiten zitten eten. Prima kaart, met keuze voor ieder wat wils en betaalbaar. We hebben allemaal zalig gegeten, mooie porties en zeer vriendelijke bediening, een aanrader voor uw be oké aan Goch.

Datum van bezoek: augustus 2019

14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant. Goede indeling etc.
Eten is netjes geserveerd en prima van smaak! Wij waren met 10 personen op een doordeweekse dag. Bediening had haast, Ze was alleen. maar wel alles netjes op tijd op tafel.

Datum van bezoek: juli 2019
5 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als lunch koos ik voor de Rumpsteak van 200gr dat is het kleinste stuk vlees dat je kunt kiezen. Voor veel mensen zal dat te veel zijn. De prijs voor dit stuk gerijpte vlees is € 11,- per ons. Maar daar moet je nog alles bij kiezen portie frites € 2,50
Knoflook saus € 2,00 kleine salade van het buffet € 3,90 zodat je zonder iets te drinken net onder de € 30,- zit. Alhoewel de smaak van het vlees voortreffelijk is, vind ik dit teveel voor een dergelijke lunch.

Datum van bezoek: maart 2019
29 september 2018 beoordeeld

Het eten was super lekker ziet er erg gezellig uit binnen,wij hebben lekker buiten op het terras plaatsgenomen.Het was jammer dat er maar 1 persoon was om te bedienen waardoor er elke keer langs je heen gelopen werd terwijl je dacht dat je geholpen zou worden.Het duurde dus in het begin even maar gelukkig ging het later beter toen er een persoon bijkwam.Maar wij waren er natuurlijk ook gelijk bij de opening.

Datum van bezoek: september 2018
8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima lunch met voor elk wat wils. Van steak tot heerlijke salade.
Ondanks dat het rustig was langere wachttijd.
Ligging prima aan drukke winkelstraat en nabij markt.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Steak Brothers bekeken, bekeken ook

Goch, Noord-Rijnland-Westfalen

In Steak Brothers geweest? Deel je ervaringen!