Beoordeeld op 6 september 2020 via mobiele applicatie

Een onverwacht ontdekking, een middeleeuws klooster van grote historische waarden diverse delen zijn nog steeds te bezoeken. Zeer vele mooie hoekjes, de ingangspoort, het boude bruggetje met een verdediging gstoren. De smisse enz..

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 31 maart 2019 via mobiele applicatie

Goed, leuk landgoed wat opgeknapt wordt. Waar t heerlijk is om na t fietsen of wandelen te verpozen. N onverwacht verscholen genoegen.
Vriendelijke mensen die met veel plezier en enthousiasme dir geweldige terrein nieuw leven inblazen.
Een locatie waar je zeker een feest kunt geven.

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 juni 2018 via mobiele applicatie

Tijdens een zomer hike hier toevallig terecht gekomen. Echt een verborgen juweeltje, redelijk verscholen in het groen tussen waterpartijen en de prachtige rivier de Niers. Mooi klooster, met oude klooster gang, waar toevallig een brocante was. Heerlijk gegeten en gedronken, onder andere kloosterbier. Zullen hier zeker nog eens terug komen.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 11 maart 2018

Een tijdje geleden heb ik hier mijn verjaardag gevierd, en ik heb een prachtige dag gehad. Het eten was uitstekend, tegen een goede prijs. Aardig personeel en een hele fijne sfeer. Mooi gedekte tafels in een prachtige ruimte.Tijdens de voorbereidingen ben ik goed geholpen en hoefde ik me nergens zorgen over te maken. Ik heb heel lang niet geweten dat er zo veel mogelijkheden waren bij deze prachtige locatie, anders was ik hier al veel eerder heen gegaan!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 17 juli 2017

Dit is een verrassend mooi klooster heerlijk gelegen aan de rivier. Het is wel enigszins vervallen, maar er wordt kalm aan aan gewerkt om het weer op te knappen. Het is allemaal nog niet erg luxe, maar dat wordt goed gemaakt door de prachtige, landelijke sfeer die het klooster uitademt. En dan lag zomaar de deksteen van Graaf Otto II von Geldern (-1271) onder een speciaal afdak. Heel bijzonder.

Datum van verblijf: juli 2017